تسنیم نوشت: عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران گفت: ضمن احترامی که برای آقای لاریجانی قائل هستیم، حزب رفاه ملت ایران هیچگونه ارتباطی با رئیس مجلس ندارد.

سید شریف حسینی عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران با اشاره به دلایل تشکیل حزب متبوعش گفت: دلیل تشکیل حزب ما شرایط موجود کشور و بحث رفاه اجتماعی در جامعه است. هدف ما این است که در همفکری با دولت سهمی در بحث توسعه همه جانبه رفاه پایدار در جامعه داشته باشیم. 

وی با بیان اینکه مهمترین شائبه‌ای که در اطراف حزب وجود دارد، وابستگی حزب  به برخی اشخاص و گروه‌های سیاسی است، یادآور شد: علت این موضوع حضور برخی نمایندگان ادوار مجلس در شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران است که در مجلس نهم عضوی از فراکسیون رهروان به عنوان حامی آقای لاریجانی بودند، اما واقعیت امر این است که این حزب هیچ گونه وابستگی به اشخاص و گروه‌های سیاسی ندارد. 

عضو شورای مرکزی حزب رفاه ملت ایران تاکید کرد: ضمن احترامی که برای آقای لاریجانی قائل هستیم، حزب رفاه ملت ایران  هیچ‌گونه ارتباطی با رئیس مجلس ندارد. 

حسینی درباره اظهارات اخیر شهاب‌الدین صدر، از اعضای شورای مرکزی حزب رفاه، که گفته بود این حزب شامل اصولگرایان معتدلی می‌شود که هدفشان کمک به دولت است، تصریح کرد: در ایام انتخابات مجموعه‌ای به عنوان اصولگرایان معتدل حامی دولت تشکیل شد که علاوه بر گرم کردن تنور انتخابات، تلاش کرد زمینه تداوم دولت آقای روحانی را فراهم کند. بنابراین می‌توان گفت که مسیر حرکتی حزب رفاه ملت ایران همان مسیری است که اصولگرایان معتدل در دوران رقابت‌های انتخاباتی داشتند. 

نماینده اهواز در مجلس نهم با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی که درباره ارتباط برخی سران حزب رفاه ملت ایران با محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور  وجود دارد، گفت: در همان روز مجمع عمومی به صراحت اعلام کردیم که حزب رفاه ملت ایران وابستگی به هیچ جریانی ندارد ولی این موضوع به این معنا نیست که مخالفتی هم با دیگر جریان‌های سیاسی داشته باشیم. در عین حال اگر حزب رفاه به واقع از  حمایت برخی اشخاص از جمله آقای لاریجانی و واعظی  برخوردار بود، این عزیزان باید با حضور در مجمع عمومی حمایت خود را نشان می‌دادند که این گونه نشد. 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =