۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
اکبر عبدی به پیشنهاد خودش خواننده شد

اکبر عبدی که تجربه نقش‌های مختلف و متفاوت زیادی را در سینما و تلویزیون دارد در فیلم سینمایی «تورنادو» ساخته سیدجواد هاشمی علاه بر بازی، خوانندگی را هم تجربه کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدجواد هاشمی که این روزها فیلم سینمایی «پیشونی سفید 2» به کارگردانی او روی پرده سینماهاست، اثر سینمایی دیگری را هم کارگردانی کرده که آخرین مراحل فنی‌اش را می‌گذارند. «تورنادو» نام فیلم جدید هاشمی است که به گفته سازندگانش اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش رود قرار است نوروز سال آینده (98) اکران عمومی شود. نکته جالب در این فیلم اما حضور اکبر عبدی است که به جز بازی قطعه‌ای را هم در فیلم خوانده است.

سیدجواد هاشمی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره تجربه خوانندگی اکبر عبدی در فیلمش گفت: «آقای عبدی در فیلم «تورنادو» به جز بازی تجربه خوانندگی هم داشتند و به نظرم تجربه جالبی هم شده است.»

او در پاسخ به اینکه آیا عبدی نقش یک خواننده را بازی کرده یا خیر توضیح داد: «آقای عبدی نقش یک خواننده را بازی نکردند و فقط با توجه به شخصیتی که جلوی دوربین بردند در سکانس‌هایی خواندند. این اتفاق هم به پیشنهاد خودشان افتاد.»

سید جواد هاشمی کارگردان تورنادو

هاشمی همچنین بیان کرد: «آقای عبدی خودشان پیشنهاد دادند که در این کار بخوانند و ما نیز استقبال کردیم. این اتفاق به پیشبرد کار و بهتر در آمدن نقش کمک زیادی کرد و خوشبختانه همه از نتیجه راضی هستیم

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی و الناز حبیبی از بازیگران اصلی «تورنادو» هستند، این فیلم داستان چهار بچه است که با یک سفینه به فضا سفر می‌کنند و با موجودات فضایی برخورد می‌کنند.

241244

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =