۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

استارتاپ Terrafugia متعلق به ولوو اعلام کرد خودروی پرنده خود را سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، خودروی پرنده هیبریدی-برقی چند سالی است توسط استارتاپ مذکور درحال‌توسعه بوده اما قرار است سال آینده به‌صورت تجاری و تولید انبوه وارد بازار شود.{لینک}

مدیران کمپانی Terrafugia اعلام کردند که خودروی دو سرنشینه Transition، در بخش امنیت سیستم، موتور و فنون پروازی آپدیت شده است و جای بیشتری برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته‌شده است.

حالت Boost اجازه می‌دهد تا در حین پرواز قدرت بیشتری به وجود آمده و خودروی پرنده سریع‌تر به مقصد برسد.

باتری‌های لیتیوم فسفات در کنار موتور سنتی برای این خودروی پرنده تعریف‌شده است و خریداران باید گواهینامه پرواز با هواپیماهای سبک را برای استفاده از این خودرو دریافت کنند.

خودروی Transition صد مایل بر ساعت سرعت داشته و تا ارتفاع 10 هزار فوتی در هوا به پرواز درمی‌آید. تا ۴۰۰ مایل نیز قادر به حرکت با یک‌بار شارژ باتری خواهد بود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    30 2
    بعد ما زه پراید آپشن محسوب میشه پایِ کار ایرانیم
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    15 2
    ما در كشت خربزه و خيار چمبر كه هرشب صداو سيما نشون ميده وميگه كيف كنيد كه دارند ميكارند در صورتيك از اجداد پارينه سنگي مان هم در كشت اين صيفي جات عقب افتاده ترهستيم .بزودي پرايد چند منظوره حركت در خشكي و دريا و هوا و خلا خواهيم ساخت
  • توکلی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    6 0
    جدا از موضوع بی کفایتی و منفعت طلب بودن یک عده که خارج نمودار هستند دوستان ؛ما ایرانی ها به شدت انسان های مستعدی برای پیشرفت هستیم. نباید حماقت اینها ما رو از اصل خودمون دور کنه.