۰ نفر
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: رنگ آمیزی و مرمت مخازن تفکیک زباله به تعداد یکصد عدد در سطح شهر در حال اجراست ضمن اینکه ۷۰ درصد شهر ارومیه به طور روزانه نظافت می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عزیز قال با بیان اینکه رنگ آمیزی و مرمت مخازن تفکیک زباله به تعداد یکصد عدد در سطح شهر در حال اجرا است ، اظهار کرد: همزمان با مرمت مخازن زباله ۷۰۰ لیتری نسبت به مرمت مخازن تفکیک موجود نیز اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی درادامه با اشاربه نظافت شهری، افزود: ۷۰ درصد از شهر به طور روزانه نظافت می شود و مابقی نیز به صورت یک روز درمیان نظافت می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: تفاهم نامه ای با دانشگاه ارومیه برای احداث محل مناسب جهت دفن زباله ها انجام شده است که مراحل مطالعاتی آن رو به اتمام است ودرصورت تحقق این امر ارومیه به اولین شهری در ایران تبدیل می شود که دارای مکانی مناسب برای دفن زباله است‌.

قال با اعلام اینکه دفن زباله ها در مکان مناسب یک امری مهم درراستای افزایش نظافت در شهرها محسوب می شود، گفت: شهرداری ارومیه همواره توجه ویژه ای به نظافت شهر داشته است.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تأکید کرد: درخواست از شهروندان این است که نسبت به بستن کیسه زباله های خود اقدام کنند، درغیر اینصورت شیرآبه های زباله در محیط پخش شده و باعث آلودگی آن می شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =