استاندار لرستان معتقد است برای توسعه سیاسی راهی جز تشکیل احزاب نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در دیدار با خانه احزاب اظهار کرد: کسانی که کار سیاسی می‌کنند انسان‌های ارزشمندی هستند، چراکه این کار هزینه‌ دارد.

وی افزود: در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از هر گروه و سلیقه‌ای حضور دارند و این نیز ارزشمند است.

استاندار لرستان با بیان اینکه حزب در ایران به خوبی رشد نیافته و تقویت نشده ‌است، تصریح کرد: در ایران با توجه به تلاش‌هایی که می‌شود حزب به عنوان چیزی که دوست داریم باشد، فعالیت می‌کند.

وی به فعالیت حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: بزرگان نظام که در این حزب فعالیت داشتند، به دلیل مشکلاتی که وجود داشت با دستور حضرت امام(ره) تعطیل شد.

دکتر خادمی خاطرنشان کرد: بسیاری از صاحب‌نظران و کسانی که در این مسیر صاحب تجربه هستند اعتقاد دارند که راهی جز تشکیل حزب و حرکت به سمت جریان حزبی نیست.

وی ادامه داد: به دلایل مختلف تاکنون این مهم شکل نگرفته است، اما باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به نتیجه رسید.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه هر حزبی افکار و دیدگاه‌های خاص خود را دارد، بیان کرد: در ایران همه احزاب و گروه‌ها نظرات یکدیگر را تکرار می‌کنند اما به لحاظ حزبی مخالف یکدیگر هستند.

وی تشکیل خانه احزاب را حرکت در مسیر این جریان عنوان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از نظرات و ایده‌های اعضای این خانه استفاده کنیم.

دکتر خادمی در بخشی دیگر از سخنان خودبا اشاره به انتصابات در استان، اذعان کرد: انتصابات بیشتر مربوط به کارهای مدیریتی است و باید کسانی انتخاب شوند که همراه و همفکر دولت باشند.

وی با بیان اینکه در انتصابات قطعا از نظرات مشورتی استفاده می‌کنیم و این مسئله تاکنون رعایت شده است، تصریح کرد: در نهایت با نگاه سیستمی، مدیران انتصاب می‌شوند و از همه استعداد‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =