۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵

پس از جدایی ساناک از کادرفنی استقلال، چند نام برای جانشینی این مربی شنیده شد که مهم‌ترین آن، فرهاد مجیدی و سپس مجتبی جباری بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجیدی و جباری دو بازیکنی هستند که برای قهرمانی های لیگ برتر و جام حذفی استقلال، زحمات زیادی کشیدند. در ادامه، امیرحسین فتحی و اطرافیان استقلال نیز برخی خبرها در مورد بازگشت جباری را تائید کردند اما فرهاد مجیدی در فضای مجازی اعلام کرد که بازگشتش به استقلال رقم نمی خورد.

از سوی دیگر، همسر مجتبی جباری در پاسخ به یکی از مخاطبان صفحه اینستاگرامش اعلام کرد زیدان آبی ها به زودی دستیار شفر خواهد شد.

این شرایط، دیدگاه تازه ای به استقلالی ها بابت انتخاب جباری به عنوان جانشین ساناک داد اما شنیدیم شفر برای آن که تمرکز تیمش و همچنین اعضای کادرفنی بهم نخورد، با حضور فوری جباری در جمع آبی ها مخالفت کرد اما باشگاه مصرانه در پی انتخاب جانشین بود.

البته اخبار دیگری نیز شنیده می شد مبنی بر اینکه شفر به دنبال جذب یک دستیار خارجی است اما بی ثباتی قیمت در بازار ارز، اضافه شدن یک دستیار دیگر را تقریبا محال می کرد. طبق شنیده های ما، شفر تا حد زیادی با حضور جباری در کادرفنی تیمش موافقت کرده اما هنوز این انتخاب نهایی نشده است. در واقع همه در انتظار نتیجه دربی هستند، اگر استقلال بازنده آن دیدار باشد، شرایط برای بازگشت جباری به جمع آبی ها نیز مهیا خواهد شد اما اگر شفر بتواند کار پرسپولیس را یکسره کند، اتفاقات دیگری رخ می دهد و شاید او از افزایش تعداد نفرات در کادرفنی تیمش به اندازه شرایط امروز، استقبال نکند و یا به دنبال جذب مربی خارجی دیگری برود.



41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =