صالحی‌امیری، بازی‌های آسیایی و یک کشور مسلمان که میزبان است

رئیس کمیته ملی المپیک وضعیت عمومی میزبانی بازی‎های آسیایی را متوسط توصیف کرد اما در عین حال گفت: میزبانی اندونزی فرصتی برای توسعه روابط مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدرضا صالحی‌امیری با اشاره به برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا گفت: این اجلاس یک روزه اکنون در حاشیه نخستین روز رسمی بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی با حضور نمایندگان کشورهای عضو در حال پیگیری است. قرار است در حاشیه این نشست با همتایان خود برای افزایش سطح تعاملات همکاری های ورزشی و کسب کرسی های ایران دیدار و گفت و گو کنم.

وی در عین حال به وضعیت میزبانی این بازی ها اشاره کرد و گفت: میزبانی اندونزی را به فال نیک می گیریم. مردمان اندونزی خونگرم و وفادار به ارزش های اسلامی هستند.

صالحی امیری اضافه کرد: این میزبانی به عنوان یک کشور اسلامی یک امتیاز و فرصت برای توسعه روابط مسلمان و جهان اسلام بشمار می رود و شایسته نیست کشورهایی نظیر چین، کره جنوبی و ژاپن همواره میزبانی این رویداد ها در اختیار بگیرند.

وی این تصریح کرد: وضعیت عمومی میزبان متوسط ارزیابی می شود اما باید تلاش کرد تا مشکلات برطرف شود.

رئیس کمیته ملی المپیک به بازدید از دهکده ورزشکاران در بدو ورودش به جاکارتا اشاره کرد و افزود: با ورزشکاران مربیان و سرپرستان تیم ها گفت و گو کردم. آنها نیز تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند و با غیرت و غرور ایرانی برای کسب بهترین نتیجه وارد این آوردگاه مهم شدند. انشالله نتایج خوبی کسب خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک ایران روز یکشنبه در حاشیه بازید از رقابت های شمشیربازان ایران از کسب میزبانی چین برای بازی های ساحلی ٢٠٢٠ و بازی های آسیایی ٢٠٢٢ خبر داد و گفت: این میزبانی امروز در اجلاس مجمع عمومی شورای المپیک به چین سپرده شد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    3 0
    آنها مسلمان ولی آزاد هستند و با ما فرق دارن