۰ نفر
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
دستگیری گدای میلیونر در سنندج

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج از دستگیری متکدی 67 ساله خبر داد که بیش از 31 گرم طلا و داشتن چندین حساب بانکی به مبلغ 120 میلیون ریال خبر داد و گفت: این فرد متکدی جهت تعیین وضعیت به مراجع قضایی معرفی می شود.

صلاح الدین وکیلی در گفت و گو با خبرآنلاین، اظهار کرد: اکیپ جمع آوری و ساماندهی متکدیان این شهرداری در آستانه فرا رسیدن سال نو به صورت ویژه نسبت به اجرای طرح جمع آوری متکدیان و افراد کارتن خواب در سطح شهر اقدام می کند.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح یک خانم متکدی در خیابان امام جمع آوری شد که جهت بررسی وضعیت معیشتی به مرکز نگهداری متکدیان واقع در خیابان 17 شهریور انتقال داده شد.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این خانم 67 ساله از یکی از شهرستانهای استان وارد سنندج شده و اقدام به تکدی گری کرده است.

وکیلی اعلام کرد: در بررسی وسایل همراه این متکدی متوجه شدیم بیش از 31 گرم طلا شامل 6 عدد انگشتر، دو عدد النگو و یک عدد گردنبد همراه وی بود که فاکتورهای خرید این جواهرات هم همراه وی بود.

وی افزود: علاوه بر این مقدار جواهرات این متکدی دارای چندین دفترچه حساب بانکی بود که در مجموع موجودی حساب بانکی این متکدی بیش از 105میلیون ریال است.

وکیلی عنوان کرد: علاوه بر دفترچه حساب بانکی بیش از 13 میلیون ریال وجه نقد همراه داشت.

وی از معرفی این فرد متکدی به مراجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: نیازمندان واقعی جامعه هیچگاه اقدام به تکدی در سطح شهر نمی کنند.

مدیر مرکز جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهرداری سنندج به شهروندان توصیه کرد: باهدف کاهش این معضل اجتماعی در سطح شهر به هیچ وجه به متکدیان خیابانی کمک نکنند و ما را در اجرای بهتر و ساماندهی متکدیان یاری کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =