وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به اندیمشک سفر می کند

مهر نوشت: نماینده مردم اندیمشک در مجلس گفت: وزیر ارتباطات به منظور رفع مشکل خطوط تلفن همراه و اینترنت در شهرهای تابع اندیمشک در روز های آینده به این منطقه سفر خواهد کرد.

فریدون حسنوند شامگاه جمعه در مراسک افتتاح فاز اول طرح آب‌رسانی به روستای تله زرکه در شهرستان اندیمشک عنوان کرد: بخش الوار گرمسیری دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای خاصی است که در صورت توجه به این ظرفیت ها بسیاری از مشکلات و محرومیت‌های منطقه مرتفع می‌شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به منظور رفع مشکل خطوط تلفن همراه و اینترنت در بخش‌الوار گرمسیری، بخش مرکزی و شهرهای تابعه اندیمشک در روز های آینده به این منطقه سفر خواهد کرد.

وی گفت: اجرای چندین طرح همچون؛ گاز رسانی به ۴۰ روستای بخش الوار گرمسیری، به سازی راه های روستایی در مناطق سرپله و امامزاده احمد(ع) در حال انجام است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل تامین آب بخش الوار گرمسیری تصریح کرد: برای رفع این مشکل فعالیت های بسیاری در حال انجام است و به زودی با اجرای طرح جامع آب‌رسانی به این بخش شاهد تامین آب شرب مورد نیاز در این منطقه خواهیم بود.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =