عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: همه مناطق آزاد و به ویژه منطقه آزاد اروند به وارد کننده اجناس تبدیل شده اند.

حمید کوراوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: فلسفه ایجاد مناطق آزاد با توجه به معافیت‌ها و امتیازاتی که دارد این است که زمینه را برای تولید و ایجاد کارخانه های مختلف فراهم کند.

وی افزود: متاسفانه همه مناطق آزاد و به ویژه منطقه آزاد اروند به وارد کننده اجناس تبدیل شده‌اند و این با هدف ایجاد منطقه آزاد سازگار نیست. باید زمینه برای تولیدات داخلی و بنگاه‌های کوچک فراهم شود تا مردم بتوانند با سرمایه کم اما ایده‌های خوب به فعالیت اقتصادی بپردازند.

کوراوند گفت: در حوزه سرمایه‌گذاری آنقدر فرد سرمایه‌گذار در گیر و دار غیر معمول اداری و کاغذ بازی چرخانده می‌شود تا منصرف شود و برود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: انتظار داریم به مرکز شهر و مناطق امیری و احمد آباد و کفیشه توجه بیشتری شود زیرا ملاک نگاه و قضاوت بیشتر کسانی که به آبادان می‌آیند و حتی خود آبادانی‌ها  این مناطق  خواهند بود و بهتر است سازمان منطقه آزاد و شهرداری توجه بیشتری به مرکز شهر کند و اعتباراتی اختصاص دهد.
وی همچنین خواستار رعایت عدالت در موضوع اشتغال در شهرستان شد و خاطرنشان کرد: از سازمان منطقه آزاد اروند انتظار داریم در موضوع استخدامی‌ها ،شفافیت لازم را به مردم بدهد و جای شک و شبهه باقی نگذارد.
کوراوند عمل به شعار سال را حائز اهمیت برشمرد و یادآور شد: ما به عنوان نماینده مردم از مدیران منطقه آزاد می‌خواهیم که  با توجه به شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی حسایت و دقت بیشتری به خرج دهند تا همه در راستای شعار سال و توسعه منطقه و کشور حرکت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =