کمپین مهرمام با هدف غذا رسانی به مادران باردارِ بی‌بضاعت، امیدوار است که در سال جدید خدمات ویژه تر و گسترده تری را به مادران محروم این سرزمین ارائه کند.

به گزارش خبرآنلاین، این کمپین که توسط بنیاد علوی حمایت و از طریق معرفی مادران باردار محروم از سوی وزارت بهداشت و پشتوانه ده سال غذا رسانی و پایش نتایج به دست آمده از تغذیه مادران باردار محروم فعالیت می کند، ماه مبارک رمضان امسال از مردم روزه‌دار دعوت به پیوستن به این حرکت مهربانی می کند.

پژوهش‌ها نشان می‌دهند مادران بارداری که دچار سوء تغذیه هستند نه تنها سلامتی جسمی و روحی خودشان به خطر می‌افتد بلکه در آینده نیز فرزندان سالمی به دنیا نخواهند آورد. نوزادانی که از مادران دچار سوء تغذیه متولد می‌شوند دچار بیماری‌هایی چون نارسایی های مغزی، قلبی و تنفسی می‌شوند و ریسک مرگ و میر در این نوزادان، همچنین خطر ابتلا به دیابت در آنان به طور چشمگیری بالاتر از نوزادانی است که مادرانشان در دوره بارداری از تغذیه مناسبی برخوردارند.
کمپین مهرمام با شعار "لبخند برای همه مادران" قصد دارد بسان ده سال گذشته خود، با غذا رسانی و حمایت‌های پزشکی از مادران بی‌بضاعت هشت استان محروم کشور حال خوب را به نسل فردای ایران هدیه کند.
علاقه‌مندان جهت اطلاع از چگونگی حمایت ، همراهی و اعلام آمادگی با این کمپین می‌توانند به نشانی اینترنتی کمپین به آدرسwww.mehremam.ir مراجعه کنند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =