تقدیر پیشکسوت فوتبال استان  از تیم طلایی پوشان خرم آباد

به‌دنبال صعود تیم فوتبال طلایی‌پوشان خرم‌آباد به لیگ برتر کشور شمس‌الدین سپهوند پیشکسوت فوتبال لرستان در حمایت از این تیم که از نوجوانان با استعداد حاشیه‌نشین شهر تشکیل شده مراسم ضیافت افطاری ترتیب داد و از آنها تقدیر بعمل آورد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، به‌دنبال صعود تیم فوتبال طلایی‌پوشان خرم‌آباد به لیگ برتر کشور شمس‌الدین سپهوند پیشکسوت فوتبال لرستان و مربی سابق پرسپولیس و خیبر خرم‌آباد شامگاه یک‌شنبه، ششم خرداد در حمایت از این تیم که از نوجوانان با استعداد حاشیه‌نشین شهر تشکیل شده مراسم ضیافت افطاری ترتیب داد.

سرمربی‌گری این تیم مستعد را چنگیز اسماعیلی، مربی تیم امین پارسا و سرپرستی آن‌را ایرج درویشی بر عهده دارند.نفرات و بازیکنان این تیم قهرمان را مهران بیرانوند، اشکان رشیدی، کیارش جودکی، سعید کاکایی، محمدحسین خشنودی، علی‌رضا نصیری، احسان موسوی، رضا قتبری، امیر حافظی، امیرحسین جمشیدی، امیررضا تیموری، یونس حیدری، مهدی الماسی، علی‌رضا جهانگیری، علی قنبری، ساسان بهرامیان تشکیل داده‌اند کمااینکه این تیم قهرمان  نیاز به حمایت خیرین و مقامات استان دارد.

لازم به توضیح است طلایی پوشان ماه گذشته با موفقیت در مسابقات نوجوانان ایران موفق به صعود به لیگ برتر کشور شد و در فصل بعد نماینده استان در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور است  برای این تیم موفق آرزوی موفقیت داریم.

شمس الدین سپهوند از پیشکسوتان فوتبال بوده که همواره در راستای کمک  به پیشرفت فوتبال،  در کنار نوجوانان و جوانان هم استانی بوده و این بار نیز به صورت خوجوش بانی مراسم افطاری و تقدیر و تشکر از نوجوانان صعود کرده به لیگ برتر کشور بود که جادارد مسئولان ورزشی این دسته از پیشکسوتان ورزشی را همواره تقویت نمایند.

عکس/ محمد علی نژاد

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =