باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شغل‌های عجیبی در دنیا وجود دارند که حتی تصور انجامش برای شما کابوس وحشتناکی خواهد بود.در دنیا مشاغل گوناگونی وجود دارند که تعداد بسیاری از آن‌ها برای افرادی که به انجام آن اشتغال ندارند، عجیب و غیرقابل تحمل به نظر می‌رسد اما در کمال ناباوری عده زیادی در نقاط مختلف کره زمین به آن اشتغال دارند و کسب درآمد می‌کنند.

گاهی همین مشاغل غیرقابل تحمل طرفداران و متقاضیان پر و پا قرص خود را دارند و اینکه به ازای انجام هر یک از مشاغل عجیب که اشتغال به آن برای ما غیرممکن است، چقدر دستمزد پرداخت می‌شود، به طور دقیق مشخص نیست و جای بحث و تأمل بیشتری دارد.

شاید برای ما عجیب‌ترین شغلی که تبلیغات آن را بر در و دیوارهای خیابان‌های شهر دیده‌ایم، همان شعل « داد زن » معروف که صاحبان آن وظیفه داد زدن و جذب مشتری جلوی پاساژها و مجتمع‌های تجاری را بر عهده دارند، باشد اما در سراسر دنیا شغل‌هایی به مراتب عجیب‌تر و غیر قابل باورتر از این شغل هم وجود دارد.

میزان رضایت افراد از شعلی که به انجام آن مشغول هستند، بستگی به شرایطی دارد که در آن وارد شده‌اند و همچنین میزان درآمد و علاقه اشخاص به شغلی که از آن کسب درآمد می‌کنند هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این گزارش فهرستی کوتاه از چند شغل عجیب و جالب را مشاهده می‌کنید که هر کسی حاضر به پذیرش و انجام آن نیست و برای خیلی از افراد، حتی اگر بیکار و جویای شغل هم باشند، عجیب و غریب به نظر می‌رسند.

مشاغل عجیب و دستمزد آن‌ها

جداکننده جوجه‌های نر و ماده از یکدیگر، گریه کن حرفه‌ای در مراسم تدفین و ترحیم، کارشناس بو، ساقدوش زیبا و جذاب برای مراسم عروسی و نامزدی، چشنده غذای حیواناتی چون سگ و گربه و سایر جانوران، سوسک کش، نوبت گیر در صف، و مواردی از این دست، در لیست عجیب و غریب‌ترین مشاغلی قرار دارند که عده قابل توجهی از افراد در سراسر دنیا به انجام آن مشغول هستند.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
    0 0
    کجا استخدام ميکنند من بيکارم