در روز پنجشنبه 19 مهر، اخباری درباره واکنش نمایندگان به شکایت کارمندان صداوسیما، درگذشت بازیگر زن پرکار سریال های تلویزیونی و خون گیری مشترک از دختران یک دبیرستان بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، لاریجانی ۷ سناریوی مخالفان سی‌اف‌تی را نقش برآب کرد در صدر اخبار نشست. واکنش مجلس به شکایت ۱۰۰ کارمند صداوسیما از رییس سازمان را خواندند. نماینده‌ای که خود را حضرت موسی می‌داند نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، نرخ ارز را این ۴ سایت خارج‌نشین بالاوپایین می‌کنند پربازدیدترین خبر شد. همچنین تهرانی‌ها در نیمه اول مهر امسال ۳۰ درصد کم‌تر از پارسال خانه خریدند نظرها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین روی برادر وزیرسابق اقتصاد هم به خانه رفت کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، درگذشت بازیگر زن پرکار سریال‌های تلویزیونی توجه کاربران زیادی را جلب کرد. کنایه تند لاله صبوری به مهران مدیری در برنامه زنده نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران عکس سانسور شده ماهایا پطروسیان در یک فیلم را دیدند.

در سرویس جامعه، خون‌گیری مشترک از دختران یک دبیرستان بیننده زیادی داشت. در ادامه کلاهبرداری میلیاردی یک خانواده زرنگ در مشهد هم مورد توجه قرار گرفت. بلایی که صاعقه بر سر بدن آدم می‌آورد نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، چرا ابوبکر البغدادی دستور اعدام ۳۲۰ داعشی را صادر کرد؟ خبر پرکلیکی شد. «ملانیا» از خیانت «ترامپ» پرده برداشت دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. «اپل واچ»؛ سرنخ جدید در پرونده قتل منتقد سعودی در ترکیه دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، پیامی به علی کریمی که شاید دردسرساز شود! خبری بود که توجه کاربران را جلب کرد. تصویر اقامه نماز میت بهرام شفیع توسط سیدحسن خمینی دیگر پرکلیک این سرویس بود. یک رفتار حرفه‌ای از مربی کاربلد پرسپولیس هم بیننده زیادی داشت.

241243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =