شرایط نیروی انتظامی برای جذب افراد در پلیس افتخاری

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا نحوه فعالیت و مزایای پلیس افتخاری در سطوح مختلف را تشریح کرد.

سرهنگ اکرمی در اسفراین با اشاره به اقدامات ناجا برای جذب ، آموزش و ساماندهی نیروهای مردمی در قالب پلیس افتخاری گفت: فعالیت های پلیس افتخاری در دو سطح انجام می شود که در سطح یک، افراد 18 تا 60 سال پس از احراز صلاحیت، آموزش و سازماندهی و در کارهای سخت افزاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی افزود: پلیس افتخاری سطح یک از بیمه لحظه ای برخوردارند و تا مرز شهادت نیز مورد حمایت هستند.

مدیرکل پلیس افتخاری ناجا در خصوص سطح دو پلیس افتخاری نیز گفت: در این سطح افراد حضور فیزیکی ندارند و با فعالیت فرهنگی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دانش اجتماعی اثر گذارند .

سرهنگ اکرمی ادامه داد: نیروی انتظامی به استناد قانون استخدامی ناجا از بین آحاد مردم برای ارتقای احساس امنیت، استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی ، اقدام به جذب و آموزش و سازماندهی نیروهای مردمی در قالب پلیس افتخاری می کند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 45 هزار نفر متقاضی ورود به پلیس افتخاری هستند اظهارداشت: تاکنون 14 هزار نفر پس از طی مراحل گزینش و فراگیری آموزش های لازم در سامانه اطلاعاتی ناجا ثبت و در ماموریت های محوله از حضور آنان استفاده می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
    72 21
    سلام لطفا توضیح بدید کجا برای ثبت نام باید بریم
  • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    26 4
    خداییش ی کاری کنید جووناجذب شن حیفه بخدا این نیروی جوون مملکت بیکارباشن
  • حجت اله A1 ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    9 2
    باسلام.متولد1366لیسانس تربیت بدنی بامعدل15ودارای کارت پایان خدمت وگواهینامه رانندگی وسابقه ی 14سال بسیجی فعال.خیلی علاقمندم بعنوان پلیس افتخاری خدمتی انجام داده باشم.مرکزاستانمون گفتن استخدام نمیکنیم.من بایدچیکارکنم لطفاراهنمایی کنید.متشکر