۸ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان در زمینه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی سال گذشته برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد هزینه شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل ازسایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با یادآوری اینکه ده هزار و ۹۰۰ نفر از مددجویان ساکن در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر استان از کارت بیمه خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند، گفت: هشت میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان در سرفصل‌های درمان ازجمله بیمه درمان و بیمه مکمل و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در سال گذشته برای مددجویان تحت حمایت هزینه شد.

محبی بابیان اینکه حفظ سلامت مددجویان و ارائه خدمات درمانی به آن‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: در حال حاضر این نهاد از ۹۰۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند که ۲۴۰ نفر بیمار زمین‌گیر و بستری در منزل هستند.

وی بابیان اینکه برای بیماران بستری در منزل ماهیانه صد هزار تومان حق نگهداری پرداخت می‌شود، تصریح کرد: ۴۰۹ میلیون و ۷۷۸ میلیون تومان در زمینه فرانشیز خدمات ویژه درمانی، پاراکلینیک، بستری و فرانشیز دارو برای بیماران صعب‌العلاج و خاص تحت حمایت در سال گذشته پرداخت شد.

محبی به حمایت مجمع خیرین سلامت از بیماران این نهاد اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه با این مجمع، ۱۴۵ نفر از بیماران صعب‌العلاج این نهاد به موسسه خیریه سرطان نور معرفی و حمایت شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات ارائه‌شده مجمع خیرین سلامت استان در حمایت از بیماران نیازمند، افزود: با توجه به هزینه‌های سنگین درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت از خیران و افراد نیکوکار انتظار داریم که کمیته امداد را در زمینه کمک به این بیماران یاری رسانند.
سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از فعالیت‌های مؤثر کمیته امداد به‌خصوص در زمینه خدمات درمانی و بهداشتی مددجویان،گفت: کمیته امداد از زمان تأسیس تاکنون برای رسیدگی به وضعیت محرومان خدمات اثربخشی انجام داده است که قابل وصف نیست.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت باهدف شناسایی و ساماندهی خیران فعال در امر سلامت کشور و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و کمک به بیماران نیازمند تشکیل‌شده است.

شایسته ذکر است مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در اولین گام همکاری با کمیته امداد در سال جاری ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به ده بیمار صعب‌العلاج تحت حمایت این نهاد اختصاص داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =