استاندار سمنان :برق دستگاه های اجرائی که در مدیریت بهینه مصرف همکاری نکنند قطع خواهد شد

استاندار، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری و فرماندار شهرستان سمنان ، به صورت سرزده از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در این برنامه از وضعیت روشنائی محیطی و میزان سرمایش ساختمان اداری این شرکت بازدید به عمل آورده و بیان داشت : اقدامات الگوئی در بخش بهینه سازی مصرف می باید در استان معرفی و مشترکانی که در این زمینه ها همکاری نمی نمایند شناسائی و اخطارهای لازم به آنان ارائه شود.
سیدشهاب الدین چاوشی با اشاره به این که بخشی از مشکلات به صورت ناخواسته بوده و اجتناب ناپذیر است و همگی باید با همکاری یکدیگر ، در گذر موفق از آن مشارکت نمائیم گفت: هدف از این گونه بازدیدها در جهت تقویت حس همدلی و بازدید میدانی از اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت بحران است ، تا بتوان راهکارهای موثری که فشار کمتری در مشکلات به مردم وارد می شود را به بهترین نحو ممکن عملیاتی نمائیم
وی با تاکید بر این که دستگاه های اجرائی می بایست مصوبه هیئت وزیران مبنی بر مدیریت مصرف انرژی را به نحو مطلوبی به انجام برسانند تصریح کرد : تمامی ادارات می باید مصوبات ابلاغی را به گونه ای طرح ریزی و اجرا نمایند که آثار اقدامات مثبت آنان برای مردم ملموس و محسوس باشد .
استاندار سمنان در این برنامه از نزدیک وضعیت میزان مصرف برق دستگاه هائی اجرائی که توسط شرکت توزیع برق استان از راه دور کنترل می گردند را بازدید نموده و خاطر نشان کرد: برق دستگاه های اجرائی که در مدیریت مصرف برق همکاری نکنند، قطع خواهد شد .

وی همچنین از سیستم پانل های خورشیدی منصوبه در شرکت توزیع برق استان بازدید کرده و اظهار داشت : با توجه به اقلیم استان و شرایط مناسب برای بهره گیری حداکثری از انرژی خورشیدی ، استفاده از این ظرفیت برای تولید برق بسیار راهگشا است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: به دلیل کاهش بارندگی در سال گذشته ، ظرفیت کامل نیروگاه های برق آبی در مدار نبوده و با مشارکت جمعی تمامی مشترکان اعم از صنعتی ، کشاورزی، اصناف، خانگی و دستگاه های اجرائی در زمینه مدیریت بهینه مصرف می توان بخشی از این مشکل را جبران کرد.
سیدمحمد موسوی زاده افزود: شبکه های توزیع برق استان پایداری لازم به منظور تامین برق مشترکان را دارند و مدیریت اضطراری بار موجب گردیده تا به صورت ناخواسته قطعی هائی به مشترکین اعمال شود .
وی به کنترل و بازرسی مستمر میزان مصرف برق دستگاه های اجرائی استان اشاره کرد و یادآور شد : گزارش های لازم از وضعیت مصرف برق ادارات تهیه گردیده و به نهادهای ذیربط جهت تصمیم گیری لازم ارائه شده است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =