تسنیم نوشت: اختلاف قیمت بسیار بالای مزدا۳ از کارخانه تا بازار عاملی شده تا مشتریان زیادی امروز به سایت فروش مراجعه کنند اما فروش سرکاری این خودرو باعث شد تا کمتر کسی می‌تواند حتی ثبت نام اولیه خرید این خودرو را با موفقیت انجام دهد.

امروز قرار بود براساس اعلام شرکت بهمن فروش اینترنتی مزدا3 از ساعت 9 صبح آغاز شود. اما از همان دقیقه نخست آغاز ثبت‌نام داستان تکراری سرگردانی مردم در خریدهای اینترنتی خودرو تکرار شد و کمتر کسی توانست حتی به سایت فروش گرو ه بهمن دسترسی پیدا کند.

جالب اینجاست دو دقیقه بعد از گشایش سایت شرکت اعلام کرد ظرفیت به اتمام رسیده و دور دوم فروش رأس ساعت 9:15 آغاز می‌شود.

این پیام برای مشتریان شاید نقطه امیدی را بوجود آورده بود که می تواند در این ساعت تلاش خود را برای ثبت‌نام انجام دهند اما در ساعت مقرر باز گشایش سایت برای مشتریان مقدور نبود و در نهایت بعد از یک دقیقه سایت فروش اعلام کرد مرحله دوم پذیرش به اتمام رسیده و مرحله بعد رأس ساعت 9:30 آغاز می‌شود.

اختلاف قیمت بسیار بالای مزدا3 از کارخانه تا بازار عاملی شده تا مشتریان زیادی امروز به سایت فروش مراجعه کنند اما به اعتقاد فعالان بازار خودرو این فروش سرکاری بوده و کمتر کسی می‌تواند حتی ثبت نام اولیه خرید این خودرو را با موفقیت انجام دهد. در حال حاضر مزدا3 در بازار 215 میلیون تومان معامله می‌شود که در این فروش کارخانه قیمت 142میلیون تومانی را برای این خودرو تعیین کرده است.

هم اکنون ساعت از 9:45 دقیقه گذشته و همچنان سایت فروش بسته است و کسی حتی امکان باز شدن سایت برای ثبت نام اولیه را ندارد.


223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    90 9
    لعنت ابدی بر شما یه ساعته که اسیرم
    • بهنام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      43 3
      یه ساعته اسیر چی هستی؟ 70 تومن بزنی به جیب؟ واسه سود 70 تومنی هم ناله میکنید؟
  • رضا IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    60 7
    من از ساعت 9 به این سایت وارد شده ام سر ساعت 9 اعلام شد مرحله یک تمام شد مرحله دو از ساعت 9:45 شروع خواهدشد چند ثانیه قبل از ساعت 9:45 اعلام شد فروش مرحله دو تمام شد . در بهترین شرایط ورود به سایت و درج اطلاعات خریدار و زمان تراکنش خرید حداقل 2 دققیه زمان میبرد . مگر می شود در عرض 30 ثانیه همه فروش یک مرحله انجام بشود . در حالیکه برنامه فروش هیچوقت باز نشد .
  • نهنگ عنبر IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    59 4
    من از صبح راس ساعت خواستم ثبت نام كنم ولي متوجه شدم كاملا سركاريه :
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
      0 0
      حالا حواله ها رو تو بازار کمی پایین تر از قیمت آزاد روز میفروشند. بعد که موقع تحویل خودرو شد تحویل نمیدهند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    59 4
    من یک ساعته دارم تلاش میکنم. ولی کاملا سرکاری هست خودتون خسته نکنید مافیای خودرو اجازه نمیده
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    58 1
    دلال بازی و فساد در همه جا رخنه کرده، مردم فقط سرکارن اندکی صبر
  • علی جمالی IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    49 1
    این سیا بازی تا کی ادامه داره............................خسته شدیم از این همه کلک دروغ.............
  • رضا RO ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    38 4
    ""جالب اینجاست دو دقیقه بعد از گشایش سایت شرکت اعلام کرد ظرفیت به اتمام رسیده و دور دوم فروش رأس ساعت 9:15 آغاز می‌شود."" جالبترش اینجاست که من همون 9:15 همچین پیغامی رو دیدم تو سایت و شک ندارم و مطمئنم هستم حتی یک دونه از طریق سایت فروش نرفت.بنده و 6 نفر دیگه با سرور مجازی به دلیل سرعت بالاتر از کشورای مختلف چک کردیم و حتی به مرحله پرداخت هم رسیدیم اما این پیغام رو میداد : كاربر گرامي باقیمانده ظرفیت بخشنامه فروش انتخابی، احتمالا از سوی سایر کاربرانی که هم اکنون در صف بانک هستند، خریداری خواهد شد. پیشنهاد می شود بخشنامه فروش دیگری را انتخاب نمایید. 360 از خبرآنلاین خواهش میکنم پیگیری کنند.ما که مصرف کننده هستیم چرا باید تو این انحصار قربانی دلالی شرکت ها بشیم ؟
  • سید جلال IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    61 6
    متاسفانه همه ایران کاسب شدند ... همه به طمع تفاوت قیمت بازار و کارخانه اومدن دلالی ... تازه غر هم میزنیم که چرا این سود به ما نرسید ...
  • داود A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    31 5
    چه خوب بود میزاشتن همه ثبت نام اولیه بکنن بعدش با قرعه کشی ماشین‌ها رو تحویل بدن نه اینکه اینجوری فقط تحویل دلال ها بشه
  • مهدی A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    25 4
    سلام بنده از ساعت اول می‌خواستم ثبت نام کنم و چندین بار موفق به تکمیل فرم‌ها بشوم اما در هر بار امکان انتقال وجه میسر نمی‌شد و در واقع صفحه بانک مورد نظر باز نمی‌شد. به نظرم همه چی صوری بوده
  • hamed A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    26 3
    سلام دقیقا بنده به عنوان یک متخصص شبکه های اطلاعاتی از ساعت ۹ صبح لحظه به لحظه بررسی کردم . مدت زمان باز شدن دوره اول ۵ ثانیه که بعد از گذشت ۵ ثانیه پیام اتمام دور اول ارسال شد . دوره دوم خطای در دسترس نبودن سرور حدود ۱ ساعت دور سوم اعلام پایان ثیت نام کاملا تعمدی سایت از دسترس خارج میشد . از لحاظ فنی وب سرور را لیمیت میکردند . اقای خودرو ساز حیف که کارگران مشغول کارند ....
  • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    27 1
    فروش کاملا دروغ بود و احتمالا از اطلاعات افراد خاصی که از قبل هماهنگ شده بود برای فروش استفاده شده. دست کم 3 مرحله برای باطل کردن سفارش در نظر گرفته بودند. و درواقع اگر به هر روشی موفق میشدید از یک مرحله عبور کنید در نهایت به صفحه ارسال سفارش به بانک برای پرداخت می رسید که در اینجا کاملا مشخص بود سفارش باید از یک فیلتر انسانی عبور می کرد و مشخص است که فقط اشخاصی که قبل مشخص بوده اند خودرو ها خریده اند تا در بازار آزاد بفروش برسانند.
  • مشتری A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    21 3
    من یه زحمت تونستم داخل شم و ماشین رو هم حتی انتخاب کردم ولی هر دفعه در قسمت پرداخت بانک پیغام میداد که کسان دیگری در صف انتظار هستن واین داستانا و دوباره از اول
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    25 1
    همون دقایق اول میشد فهمید که سرکاریه کاملا برای بالاتر بردن قیمت در بازار آزاد. راس ساعت 9 نوشت ظرفیت تموم شد
  • حمید IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    16 1
    همه دلال شدیم حالا چه فرقی میکنه به کی میرسه نکته اینجاست که همه با هدف دلالی کردن پای سایت نشستن... قصد اونی که اختلال ایجاده کرده سود از این طریق بوده و اونایی که نتونستن هم همین هدف رو داشتن در هر صورت اصل فساد پابرجاست...
  • بی نام A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    20 4
    بنده هم تلاش کردم و دقیقا عین حالتی شد که دوستان گفتند با ناله و نفرین مشکلات ما حل نمیشه. خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    10 0
    یه نفر بیاد بگه تونسته ثبت نام کنه ....
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    10 4
    یک بار تکرار میکنم یک بار و فقط یک بار بگیرید اونی رو که ملت رو اینجوری میبره سرکار اعدام کنید قول میدم تا ۵۰ سال نمونش تکرار نشه
  • سامان رحیمی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
    27 3
    نصف این گرونی ها و بی ثباتی در کشور بخاطر مردم خودمونه ، اگه بی خود و بی جهت تقاضا رو بالا نبرن گرونی پیش نمییاد . مردم ما یاد گرفتن تا چیزی کمه میریزن روش تا همشو مال خودشون کنن . در صورتی که یا نخریدن باعث از بین رفتن قیمت کاذب میشه . به خدا مردم ما خیلی تقصیر کارن . به خدا مردم ما فقط و فقط به فکر خودشونن . یه عده هم اینو میدونن از این جریان سو استفاده میکنن. خبر آنلاین ازت خواهش دارم نظرمو پخش کن .
  • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    0 0
    باشه