۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

ایرنا نوشت: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.

یک منبع ظهر شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از 53 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

وی افزود: در میان شهدا تعدادی افراد غیر نظامی از جمله زن و کودک نیز وجود دارند که برای دیدن رژه نیروهای مسلح به محل آمده بودند.

اظهارات پوتین درباره سرنگونی هواپیمای روسیه در سوریه

یک گروه مسلحانه تروریست که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.

در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته،یا زخمی و دستگیر شدند.

رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهور ایران حمله تروریستها علیه مراسم رژه نیروهای مسلح ایران در شهر اهواز را یک «جنایت خونین» توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه صادره از سوی کرملین آمده است که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با ارسال پیامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی و تسلیت خود را در خصوص حمله تروریستی صورت گرفته علیه مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز اعلام کرد.

پوتین در این پیام بر آمادگی مسکو برای افزایش همکاری های خود با تهران در زمینه مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وی هم چنین حمله تروریستی صورت گرفته علیه نیروهای مسلح ایران را یک «جنایت خونین» توصیف کرد. پوتین تاکید کرد که حادثه اهواز بار دیگر ضرورت مبارزه بی امان با تروریسم را در تمام زمینه ها متذکر می شود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806427

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =