۰ نفر
۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

ایسنا نوشت: ولیعهد مخلوع عربستان پس از مدت‌ها در مراسم ختم مادر یکی از شاهزادگان عربستانی دیده شد.

به گزارش سایت ارم نیوز، در یک نوار ویدئویی جدید محمد بن نایف بن عبد العزیز، ولیعهد سابق عربستان پس از گذشت حدود یک سال از زمان برکناری‌اش، در مراسم ختم مادر "جلوی بن عبدالعزیز بن مساعد آل سعود"، یکی از شاهزادگان عربستانی و امیر منطقه نجران حضور یافت.

در این ویدئو بن نایف که پیش از این به مدت پنج سال در سمت وزیر کشور فعالیت داشت، ظهر روز جمعه هنگام ورود به مجلس ختم مادر بن مساعد و سلام و احوال‌پرسی با حاضران رویت شد.

شاهزاده جلوی، دایی ولیعهد سابق عربستان است و مادرش شاهزاده جوهره بنت عبدالعزیز بن مساعد بن جلوی بن ترکیه بن عبدالله آل سعود است.

سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان اواسط سال گذشته بن نایف، برادرزاده‌اش را از سمت‌های ولیعهدی، وزارت کشور و رئیس شورای امور سیاسی و امنیتی پس از سال‌ها فعالیت در این سمت‌های حساس و عالی رتبه برکنار کرده و محمد بن سلمان را به عنوان ولیعهد و عبد العزیز بن سعود بن نایف، دیگر برادرزاده‌اش را به عنوان وزیر کشور منصوب کرد.

از زمانی که بن نایف ۵۹ ساله از سمت‌هایش برکنار شد، گهگاهی در مناسبت‌های خانوادگی دیده شده، برخی رسانه‌ها نیز در مورد وضعیت سلامت او ابراز تردید و احتمال حبس خانگی او را مطرح کرده‌اند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =