سرپرست و مدیر فنی سابق باشگاه استقلال گفت: فقط مدیرعامل می‌تواند روی حرف دکتر نوروزی حرف بزند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: علی نظری‌جویباری که به تازگی پس از ادعا‌های علیرضا بیرانوند درباره نحوه انتقالش از نفت تهران به پرسپولیس نسبت به این مسائل واکنش نشان داده بود در پاسخ به مصاحبه‌ای که در شماره دیروز خبرورزشی از او منتشر شد با ما حرف زد. او درباره مسائل روز استقلال هم صحبت کرد.

پس از افشاگری درباره ماجرای انتقال هاشم بیک‌زاده به استقلال با موضوع بیرانوند بار دیگر خبرساز شدید؟
واقعیتی بود که باید می‌گفتم. وقتی دیدم مسائل را طور دیگری عنوان می‌کند، مجبور شدم اتفاقات آن سال را عنوان کنم.

اما بیرانوند در شماره دیروز خبرورزشی گفته همه ادعا‌های شما کذب است؟
مهم نیست. از قدیم گفته‌اند که هر زمان آب سربالا برود... چطور کذب است؟ ما در باشگاه نشسته بودیم که گفتند بیرانوند با تعدادی از اقوامش جلوی باشگاه ایستاده است. او آن زمان با باشگاه نفت تهران قرارداد داشت و درست نبود ما او را به باشگاه بیاوریم برای همین با آقای امیری (بهرام) به اتفاق آن‌ها به دفتر من رفتیم و قرار شد اگر رحمتی نیامد او را جذب کنیم ولی مهدی آمد و بدون درخواست مالی و قرارداد سفید به تیم خودش برگشت. موضوع بیرانوند هم منتفی شد.

اما بیرانوند گفته اصلاً شما را نمی‌شناسد و نمی‌داند جویباری کیست؟
جالب است! او از فرزند بزرگ من ۷، ۸ سال کوچکتر و فقط کمی از آخرین فرزند من بزرگتر است و آن وقت مرا نمی‌شناسد. آن روز‌ها که بیرانوند کودک بود من در باشگاه استقلال سمت داشتم.

گفته شما را در خیابان ببیند نمی‌شناسد؟
پس چه کسی بود که با ۴، ۵ نفر از فامیل‌هایش جلوی در باشگاه بود...

یادتان هست چه اتومبیلی داشتند؟
اصلاً ماشین نداشتند. بهرام امیری آن‌ها را سوار کرد و به دفتر من رفتیم.

او مدعی شده که شما در آن برهه اسم بیرانوند را مطرح کردید که به مهدی رحمتی فشار بیاورید. درست است؟
ما درصدد بودیم او را جذب کنیم. در همه مسائل هم با ما کنار آمد و قرار شد ۲میلیارد و ۸۰۰ برای ۳ فصل به او بپردازیم. ۲میلیارد برای خودش و ۸۰۰میلیون هم رضایتنامه نفت. هرچه می‌گفتیم می‌پذیرفت و انصافاً نسبت به رحمتی هم جوان‌تر بود و باشگاه ترجیح می‌داد با چنین بازیکنی قرارداد ببندد ولی وقتی مهدی رحمتی از پیکان جدا شد و آمد و گفت: بدون چشمداشت مالی برگشته دیگر کاری از دست ما برنمی‌آمد.

بیرانوند گفته که دلش برای هواداران استقلال می‌سوزد، چون شما با این حرف‌ها دنبال خودشیرینی هستید تا جای توفیقی را بگیرید؟
اولاً بگویم پستی که امروز توفیقی در باشگاه استقلال دارد را من ۳۰ سال پیش داشتم. همه ایران جویباری را در ورزش می‌شناسند و بهتر است دل این بازیکن که هنوز عمر فوتبالش به ۵ سال نرسیده و حالا دری به تخته خورده و اسم درکرده برای هواداران استقلال نسوزد.

درباره اوضاع استقلال حرفی نمی‌زنید؟
فقط از هواداران استقلال می‌خواهم که به جای تجمع و برهم زدن آرامش باشگاه اجازه بدهند مسئولان کارشان را انجام بدهند، چون قطعاً در آرامش مسائل بهتر پیش می‌رود گرچه آن‌ها هم نگران هستند.

در آیین‌نامه باشگاه اشاره‌ای به تست پزشکی برای جذب بازیکن جدید نشده است؟
بند مجزایی در این‌باره داریم ولی خب مدیرعامل به عنوان بالاترین فرد اجرایی می‌تواند هر آیین‌نامه و دستوری را وتو کند و من در جریان ریز مسائل جذب بازیکنان بدون تست نیستم ولی این را می‌دانم که با وجود دکتر نوروزی اگر بازیکن بدون تست جذب شود بیش از هر کس تیم ضرر می‌کند.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =