برای مقابله با هجمه های نیاز به توان انسانهای استوار داریم

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: چیزی که می تواند الان ما را در مقابله هجمه ها و‌ تهدیدها نگه دارد توان انسانهایی است که ایستادن و ‌ماندن را با تمام وجود قبول کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مسعود پزشکیان در آیین بزرگداشت صنعتگر خیر مهندس سید رضا مقیمی اصل گفت: وقتی جلسه مجلس هست معمولا جایی نمی‌ر‌وم ولی جایگاه مهندس مقیمی ما را برای شرکت در همایش بزرگداشت ایشان به تبریز کشاند و باید ‌مجددا باید برای شرکت در جلسه مجلس به تهران بازگردم.

وی افزود: چیزی که الان ما را می تواند در مقابله هجمه ها و‌ تهدیدها نگه دارد توان انسانهایی است که ایستادن و ‌ماندن را با تمام وجود قبول کرده اند.
پزشکیان با بیان اینکه مقیمی با تمام‌وجود راهش را ادامه داده است خاطر نشان کرد: جنگیدن با این همه سختی و ماندن در این وضع اقتصادی کشور کار هر کسی نیست.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به تصور من در حال حاضر ایران در شرایطی است که تنها کسانی که می توانند ما را به جلو ‌حرکت بدهند صنعتگران و خیرانی همچون مقیمی ها هستند.
وی افزود: فحش دادن و داد زدن کار به جایی نخواهد برد و این عمل است که می تواند ثابت کند ما می‌توانیم.
پزشکیان خاطر نشان کرد: ما نیاز به ایمان داریم چرا که ایمان است که مارا در مقابل یاوه گویان نگه خواهد داشت.
پزشکیان با بیان اینکه مدیریت آقای مقیمی زبانزد همه هست، افزود: تمام علم، مهارت و‌اندیشه انسان برای باز کردن گره از مشکلات انسان ها است و همه آنها در وجود مهندس مقیمی اصل نهفته هست.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به مهندس سید رضا مقیمی اصل گفت: با تمام وجود‌ عاشقت هستیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =