۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

تسنیم نوشت:‌مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرای پروژه‌های راهسازی در سطح استان اردبیل را نیازمند تامین اعتبار دانست و گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب به پروژه‌های راهسازی می‌توانیم شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه‌ها باشیم.

محبوب حیدری اظهار داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار احداث راه در توسعه مناطق در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای راهسازی در سطح استان انجام شده به طوری که در چهار سال گذشته شاهد احدا بیش از 107 کیلومتر راه اصلی و فرعی در سطح استان بودیم.

وی از هدفگذاری برای احداث 93 کیلومتر زیرساخت راه در استان اردبیل در سال آینده خبر داد و گفت: بر این اساس در نظر داریم تا 30 کیلومتر بزرگراه، هشت کیلومتر راه اصلی، پنج کیلومتر راه فرعی و 50 کیلومتر راه روستایی را در سطح استان در سال آینده احداث کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد:‌ امسال توانستیم در حوزه توسعه بزرگراه‌های استان شاهد احداث بیش از 15 کیلومتر زیرساخت بوده و بیش از دو کیلومتر راه اصلی و فرعی و نیز 9 کیلومتر راه روستایی را در سطح استان احداث کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

حیدری از احداث 46 پل خبر داد و افزود: در حوزه راه روستایی 92 کیلومتر بهسازی راه، 86 کیلومتر روکش آسفالت و 26 مترمربع لکه‌گیری انجام شده است که توسعه راه‌های روستایی یکی از سیاست‌های مهم راه و شهرسازی بوده تا بتوانیم با توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق زمینه تردد آسان ساکنان این مناطق و کاهش حوادث را شاهد باشیم.

وی با اشاره به پروژه‌های دهه فجر استان اردبیل بیان کرد: در گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دو پروژه عمرانی در سطح استان و هفت پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی با اعتباری بالغ بر 42 میلیارد و 670 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اجرای پروژه‌های راهسازی در سطح استان اردبیل را نیازمند تامین اعتبار دانست و گفت: با تخصیص اعتبارات مناسب به پروژه‌های راهسازی می‌توانیم شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از پروژه‌های راهسازی در سطح استان و توسعه زیرساخت‌ها باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =