فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری عامل قتل دختر بچه 5 ساله در کمتر از 24 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر دادو گفت: فروشنده مواد مخدری به دلیل عدم وصول طلب خود ، دختر بچه 5 ساله فرد معتادی را به گروگان گرفته و تهدید می کند که اگر به پلیس اطلاع دهد فرزندش را به قتل می رساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن نیکبخت  اظهار کرد: در پی اطلاع از وقوع قتل دختربچه 5 ساله ای براثر اذیت و آذار جسمی دریکی از محله های شهرستان فلاورجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی که توسط کارآگاهان صورت گرفت مشخص شد که فروشنده مواد مخدر که خود معتاد بوده است، به دلیل عدم وصول طلب خود ، دختر بچه 5 ساله فرد معتادی را به گروگان گرفته و تهدید می کند که اگر به پلیس اطلاع دهد فرزندش را به قتل می رساند.

این مقام مسئول عنوان داشت: براساس مدارک و شواهد به دست آمده کودک خردسال در منزل متهم براثر اذیت و آزار شدید به قتل می رسد و قاتل نیز پس از حضور ماموران اورژانس محل را ترک و متواری می شود.

سرهنگ نیکبخت بیان کرد: سرانجام پس از یک کار ویژه پلیسی، متهم در کمتر از 24 ساعت حین فرار از شهرستان دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

اعتیاد

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =