همراهی سمن های کردستان در برگزاری برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: بالغ بر 1000 برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر با همکاری سازمان های مردم نهاد در استان کردستان اجرایی می شود.

سلیم کریمی در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر به صورت منظم در تمامی شهرستان های استان برای آگاه سازی مردم انجام می گیرد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: استفاده از تریبون های مساجد، برپایی نمایشگاه های ویژه، نمایشگاه عکس سیار، مسابقات ورزشی، همایش های سراسری و نشست مطبوعاتی از مهمترین برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در کردستان است.
وی بیان داشت: ارتقا امنیت اجتماعی و برگزاری دوره های آموزشی نیز از اولویت های ما خواهد بود.
کریمی با تاکید بر لزوم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، افزود: این هفته بیشتر از جنبه تبلیغاتی حائز اهمیت است و لازم است پیشگیری در طول سال در میان همه افراد جامعه نهادینه شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: در کانون های آموزش و پرورش نیز برنامه های فرهنگی را در دستور کار داریم و از ظرفیت همه نهادهای مرتبط با اعتیاد استفاده می کنیم.
وی اظهار داشت: نمایشگاه پارک آیتی سنندج و تجلیل از فعالان و سفیران اجتماعی نیز دو برنامه شاخص شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است که با همراهی و همکاری سمن ها برگزار می شود.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =