لژیونر فوتبال لرستان در باکو آذربایجان

یکی از الزامات فوتبال ملی، توجه به نوجوانان و جوانان مستعد و با انگیزه می‌باشد. موضوعی که به خاطر کمبود امکانات سخت‌افزاری در ایران چندان به آن توجهی نمی‌شود. در سال‌های گذشته بازیکنان شاخصی از استان از بستر لیگ خود را به عنوان بازیکنان شاخص به فوتبال ملی معرفی کرده‌اند امیدواریم با همین جوانان و عملکرد آن‌ها در میادین مهم و جهانی همچنان بدنبال کسب موفقیت باشند .

فردین خورشیدوند یکی از بازیکنان مستعد لرستانی است که خیلی زود توانسته قابلیتهای خود را در فوتبال نمایان کند باخبر شدیم او در یکی از تیمهای خارج کشور عضویت پیدا کرده و به نوعی لژیونر فوتبال لرستان شده ، بهمین بهانه گفتگویی با وی ترتیب دادیم :


این بازیکن لرستانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در ایتدا خود را اینگونه معرفی کرد: فردین خورشیدوند هستم متولد 1372 اهل خرم اباد و فوق دیپلم کامپیوتر را نیز اخذ کردم .
فردین خورشیدوند گفت: فوتبال را از سال ۱۳۸۵ در سن ۱۳ سالگی در مدرسه فوتبال آیندگان تحت نظر اقای خنجری شروع کردم و در پست هافبک چپ و راست بیشتر بازی می کنم
وی از پیشگامان لرستان، داتیس لرستان ،صبای تهران، استقلال ب تهران، بهزیستی خرم اباد و پردیس خرم اباد بعنوان تیمهای خود یاد کرد و اظهار داشت: در این تیمها افتخار شاگردی بهمن فروتن،مهرداد خادمی ،حمید فرزانه،  محمدرضا شکورزاده ، علی نیکبخت، سعید سپهوند ، علی اشرف بهرامی، مهدی عبدلی ،فرداد صفا پذیر و اصغر کیانزاده را داشتم .
خورشیدوند در خصوص چگونگی عضویتش در باشگاهی در خارج کشور بیان کرد : حمید فرزانه در تهرا ن که افتخار شاگردی ایشان را داشتم باعث انتقالم به کشورآذربایجان شد و با تیم بزرگسالان یاسامال باکو که در لیگ دو آذربایجان هست قرارداد بستم این تیم با تلاش همه عوامل کادرفنی ،بازیکنان و مدیران در رده دوم جدول لیگ دو قرار دارد.
بازیکن یاسامال باکو با بیان اینکه شرایط باشگاهش راضی کننده است افزود: خوشبختانه مربی تیم باتجربه است و نحوه بازی بنده رو پسندیده و تاکنون در بیش از ۶۰ درصد مسابقات بازی کردم و از نظر قراردادی ، تغذیه ، رفاهی و مسکن شرایط خوبی در اختیارم گذاشتند.

خورشیدوند گریزی هم به فوتبال استان زد و گفت : فوتبال لرستان جوانان بسیار با استعدادی دارد ولی مسئولان از نظر زیر ساختی باید حامی جوانان باشند
وی ادامه داد: تیمهای استان به لیگ یک و دیگر لیگ ها راه پیدا میکنند ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و زیر ساختی نمیتوانند در آن سطح بمانند بنابراین یا سقوط میکنند یا منحل میشوند.
بازیکن تیم باکو بیان کرد: باید بین مسئولین هیت فوتبال و پیشکسوتان و خاک خورده های فوتبال لرستان همدلی ایجاد شود و از تجربه گرانبهای این عزیزان در راستای اعتلای فوتبال لرستا استفاده شود
خورشیدوند در پایان گفت : از تمام عزیزانی ک در راستای پیشرفتم در فوتبال کمک کردن بخصوص مربیان و پدر و مادر و خانواده ام تقدیر و تشکر میکنم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =