نامه‌نیوز نوشت: سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده اصولگرای مجلس گفت: روحانی همان شب بعد از خروج ترامپ از برجام باید از این توافق‌نامه خارج می‌شد.

سيد ناصر موسوي لارگاني، نماينده نزديك به طيف پايداري و عضو فراكسيون ولايي مجلس كه يكي از مخالفان سرسخت برجام بود و هست، گفت: اگر رئيس جمهور از برجام خارج شده و براي حل مشكلات اقتصادي روي توان داخلي تمركز كند، ديگر با دولت مخالفت نخواهد كرد.

اهم اظهارات موسوی لارگانی به شرح زیر است:

* به نظر من رئيس جمهور كه قبال گفته بود ما با كدخدا توافق كرديم بعد از خروج ترامپ از برجام بايد به جاي اينكه بگويد يك مزاحم رفت، مي‌گفت كه از فردا صبح غني سازي 20 درصد را شروع كنيد.دولت بايد همان لحظه مي گفت كه ما از برجام خارج مي‌شويم. دل بستن به اروپا كه نزديك به دو سال و نيم هيچ حركتي از خود نشان نداد درست نيست زيرا بعد از خروج آمريكا از برجام نيز قطعا كاري نمي كند.

* من در اوايل كار آقاي روحاني مخصوصا بعد از سخنراني او در سازمان ملل از او دفاع كردم و گفتم اين تفاوت سخنران است. من با شخص روحاني مشكل ندارم . من با وعده هاي دروغين مشكل دارم. به مردم گفتند كه اينقدر رفاه ايجاد مي كنيم كه يارانه نياز نباشد اما الان من نماينده بايد ناسزا بشونم كه چرا گوشت شده كيلويي 70 هزار تومن.

*خواستن توانستن است. اگر اراده باشد قطعا مي‌توان اين كار را كرد. در مورد محصولاتي مثل خودرو مثل الگانس كه واردات آن در اختيار عده‌اي و توان خريد آن نيز در يك طبقه اجتماعي خاص است، صحبت نمي‌كنم . از واردات كالاهايي كه مشابه آن و حتي بهتر از آن در داخل كشور تولدي مي‌شود، صحبت مي كنم. يك جواني در دولت احمدي نژاد در شهرستان من تخت بيمارستاني ساخت كه كيفيت آن از نمونه خارجي بيشتر است و قيمت توليد انبوه آن يك چهارم است. من خيلي پيگيري كردم و با وزير و معاون وزير و ... گفت و گو كردم اما همه گفتند كه واردات آن براي ما راحت‌تر است. مي گويم تا زماني كه چنين نگاهي باشد و به دنبال سود واردات باشيم ، نمي‌توان مشكلات اقتصادي را حل كرد.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    19 7
    یک کاسب تحریم
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 1
    اتفاقا شما يکی از افرادی است که خيلی قبل از روحانی وعده های دروغين به مردم داديد شما و همفکرانتان که وعده ژاپن اسلامی داديد و در زمان احمدی نژاد که باز هم همفکر شما بود شديم کره شمالی اسلامی
  • بی نام A1 ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 1
    خوبه دیگه کاسبی شما با امثال زنجانی و...شروع میشود