فارس نوشت: وزیر نیرو با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در حال تبدیل به وزارتخانه‌ای ناطق است، گفت: ما امروزه وارد دوران توامان مدیریت عرضه و تقاضا شده‌ایم که یکی از الزامات اصلی موفقیت این دوران ارتباط بیشتر با مشترکان و مخاطبان خدمات است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو امروز در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در حال تبدیل به وزارتخانه‌ای ناطق است، عنوان کرد: ما امروزه وارد دوره مدیریت عرضه و تقاضا به طور هم‌زمان شده‌ایم که یکی از الزامات اصلی موفقیت این دوران ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان است که رسانه‌ها اصلی‌ترین پل ارتباطی بین وزارت نیرو و مصرف‌کنندگان هستند.

رضا اردکانیان
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه همگی ما گرفتار نوعی از بدمصرفی هستیم، گفت: فصل مشترک این بدمصرفی در استفاده نادرست از وقت و زمان در میان تمامی بخش‌های کشور است و استفاده مناسبی از این منبع تجدیدناپذیر نداریم.
وی بر لزوم استفاده صحیح از منابع انسانی تاکید کرد و گفت: کشور ما تبدیل به جامعه‌ای شده که بهترین نیروهای خود را شناسایی و از آن‌ها استفاده می‎‌‌کند، ولی سوال اینجاست که زمان در اختیار این نیروها چگونه مصرف می‌شود.
وزیر نیرو رسانه‌ها در تسهیل رفتار دستگاه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: اگر تربیت صحیح در مورد مصرف منابع در اختیار نداشته باشیم، مطمئنا تولیدات و دستاوردهای جدید ما دچار بدمصرفی خواهد شد و راندمان بهره‌وری کافی را به همراه نخواهد داشت.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =