نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بهمراه نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار آذربایجان غربی عصر امروز از ایستگاه در آستانه افتتاح راه آهن ارومیه بازدید کرد و از خبرنگاران خواست در هفته دولت در روز افتتاح این پروژه حضور یابند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عصر امروز محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از ایستگاه در آستانه افتتاح راه‌آهن ارومیه بازدید و بر پایان مراحل اجرایی آن و افتتاح در هفته دولت تاکید کرد.

در این بازدید، خادمی معاون وزیر و مدیر عامل محترم شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ،محمد زاده معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، باقری مشاور محترم وزیر، شهریاری استاندار آذربایجان غربی ، روح‌الله حضرت‌پور، بهادری و قاضی پور نمایندگان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مبارک قدم مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان غربی حضور داشتند.

نوبخت در حاشیه بازدید گفت: هفته دولت منتظر همه خبرنگاران در افتتاح این پروژه خواهیم بود تا این خبر خوب را به مردم ارومیه نوید دهند.

سعید محمدزاده مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: راه آهن نقش پررنگی در توسعه منطقه دارد و امیدواریم با افتتاح راه آهن ارومیه ضمن کاهش بار ترافیکی جاده ها و حوادث رانندگی، شاهد کاهش مصرف سوخت نیز باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه مسافری نیز با افتتاح این پروژه، شاهد افزایش گردشگران و مسافرت ها باشیم ضمن اینکه شاهد صرفه جویی خوبی در کشور در حوزه مصرف انرژی نیز خواهیم بود.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =