استاندار همدان: حضور نمایندگان ۳۳ کشور در رویداد همدان ۲۰۱۸ قطعی شده است

استاندار همدان گفت: حضور نمایندگان 33 کشور ازجمله، ژاپن، عراق، افغانستان، گرجستان، ویتنام، آذربایجان، کره جنوبی، ازبکستان و پاکستان و دبیر کل ACD برای رویداد همدان 2018 قطعی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت آغاز هفته دولت و رویداد همدان 2018 برگزار شد با اعلام مطلب فوق افزود: معاون اول رئیس جمهور، وزرا و همه اعضای ستاد کشوری و استانی تلاش ویژه و همکاری بسیار خوبی برای برگزاری رویداد همدان 2018 داشته اند.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و با اعلام اینکه در این هفته 520 پروژه با اعتباری بالغ بر 705 میلیارد تومان در استان کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد، خاطرنشان کرد: از این میزان 586 میلیارد تومان طرح افتتاح و 119 میلیارد تومان نیز کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آنها در استان خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه در چند روز آینده با حضور دکتر جهانگیری 3 هتل در همدان افتتاح می شود، اظهار داشت: معاون اول رئیس جمهور در سفر خود به همدان در کنفرانس رویداد 2018 حضور یافته و سخنرانی خواهد کرد.

نیکبخت با تاکید بر اینکه همدان لیاقت میزبانی دو رویداد بزرگ بین المللی را دارد، افزود: در برگزاری رویداد 2018 سعی بر این شده که با استفاده از تجربه استان های دیگر، رویداد همدان را شایسته تر برگزار کنیم.

وی با تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه، یادآور شد: اصحاب رسانه های استان با دلسوزی، دقت نظر و دغدغه، همراهی داشته و خدمات نظام و دولت را اطلاع رسانی کرده اند.

استاندار همدان با اعلام اینکه شعار هفته دولت امسال شفافیت، پاسخگویی و کار آمدی است، گفت: اگر دولت اعتماد مردم را کسب کند، توفیق نظام و ایران خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتقاد سازنده باید طوری باشد تا مردم نا امید نشوند، تصریح کرد: دل مردم را نباید خالی کرد و باید مردم را امیدوار کنیم.

نیکبخت با یادآوری اینکه امروز زمان هم افزایی است و نباید شعارهای ساختارشکنی علیه همدیگر داده شود، افزود: از اعتبارات تکلیفی استان، 1342 میلیارد تومان تا امروز به تولید و اشتغال پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =