ایرنا نوشت: معاون امور مجلس رییس جمهوری، طرح استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت را در ادامه روند تضعیف دولت و در راستای تخریب روحیه مردم و مسئولان دانست و گفت: محمد شریعتمداری کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه خود مشغول است.

«حسینعلی امیری» در پاسخ به سوالی درباره این که بعضی از استیضاح کنندگان وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشتند شریعتمداری برای عدم پاسخگویی و فرار از استیضاح نمایندگان مجلس استعفا داده است، تاکید کرد: پیش از این هم بیان کردم استعفایی در کار نیست که فرار از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی باشد.
وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وزیران با تجربه، مسئولیت پذیر و قوی دولت تدبیر و امید است و آماده پاسخگویی و رفع هرگونه ابهام و دغدغه نمایندگان مجلس است.
معاون امور مجلس رییس جمهوری تصریح کرد: همه اعضای دولت از ابتدای کار به رییس جمهوری اعلام کردند که در هر مرحله و مقطعی که مصالح و منافع کشور اقتضاء می کند و لازم دانستند هر تصمیمی که درباره هر یک از آنها صلاح ببینند، اتخاذ کنند.
امیری باردیگر تاکید کرد که استعفایی در کار نیست و وزیر صنعت، معدن و تجارت کماکان و با توان مضاعف به انجام وظیفه مشغول است. 
وی ادامه داد: مع الوصف هر تصمیمی که وزیر صنعت، معدن و تجارت یا رییس جمهوری صلاح بدانند و اتخاذ کنند، در راستای مصالح کشور و ملت خواهد بود.
به گزارش ایرنا، برخی رسانه ها روز یکشنبه به نقل از یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کردند که شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا داد که این شایعه پس از ساعاتی توسط آن نماینده تکذیب شد. 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =