اردوی فرهنگی و آموزشی دانشجویان نو ورود دختر دانشگاه لرستان برگزار شد

اردوی فرهنگی و آموزشی دانشجویان دختر نوورود دانشگاه لرستان در دهکده فرهنگی، تفریحی حمزه سیدالشهدا (ع) خرم‌آباد با حضور دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،دانشجویان نو ورود دختر دانشگاه لرستان و مراکز اقماری آموزش عالی شهرستانهای کوهدشت و الشتر، مجموعاً 250 نفر در این اردو حضور داشتند که از صبح روز جمعه 27 مهرماه تا غروب این روز، ادامه داشت.

در این اردو، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، در سخنانی ضمن تبریک به دانشجویان جدید، برنامه‌های حوزه کاری فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان را برای دانشجویان جدید توضیح داد.

وی، همچنین درباره اربعین سالار شهیدان و ضرورت مشارکت گسترده در مراسمات و آیین‌های دینی و مذهبی برای دانشجویان سخن گفت.

طرح مسائا مرتبط با دروس و خوابگاههای دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی نیز در سخنانی درباره‌ی حوزه کاری تحت نظر خود سخن گفت و به پرسش‌های دانشجویان دختر نوورود به دانشگاه لرستان درباره‌ی تغذیه، حمل و نقل، خوابگاههای دانشجویی و موضوعات مرتبط با مسائل رفاهی دانشجویی و وام دانشجویی، توضیحات لازم را ارائه نمود.

پیام تبریم نهاد نمایندگی مقام رهبری به دانشجویان

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، در سخنانی، شروع سال تحصیلی جدید را به دانشجویان نو ورود، شاد باش، و فرا رسیدن ایام اربعین حسینی را نیز تسلیت گفت.

گفتنی است نماز جماعت ظهر و عصر با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد و بعد از صرف ناهار، دانشجویان دختر نو ورود دانشگاه لرستان در گروههای ورزشی گروه‌بندی شده و از امکانات ورزشی و تفریحی این مجموعه ورزشی و تفریحی استفاده نمودند.

هر سال، این اردوی دانشجویی، با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =