هنینگ فن‌گاف، حمیدرضا نعیمی و اردشیر صالح‌پور به عنوان داوران بخش بین‌الملل بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مریم کاظمی، دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، هنینگ فان‌گاف، حمیدرضا نعیمی و اردشیر صالح‌پور را به عنوان داوران بخش بین‌الملل این جشنواره انتخاب کرد.

هنینگ فان‌گاف متولد ششم مارس 1954 در هامبورگ آلمان است. او به عنوان دستیار کارگردان در تئاترهای کودک مرکز تئاتر جمهوری فدرال آلمان در فرانکفورت مشغول به فعالیت است. فان‌گاف فارغ‌التحصیل رشته تاریخ و ادبیات آلمانی هامبورگ بوده و از سال 1981 تا 1989 در مرکز تئاتر شهرهای کوبورگ، آسنابورک و برِمن به عنوان نمایشنامه‌نویس حضور داشته است.

حمیدرضا نعیمی، متولد سال 1353، نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر، در سال 1376 مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی و در سال 1379 مدرک کارشناسی‌ارشد بازیگری و کارگردانی را از دانشگاه  اسلامی آزاد اسلامی دریافت کرده است. اردشیر صالح‌پور نیز متولد 1336 در شهر ایذه، نویسنده، پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر است. او که دارای دکترای تخصصی پژوهش هنر از دانشگاه هنر است تاکنون کتاب‌های بسیاری در زمینه تئاتر و نمایش را به چاپ رسانده است.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، پنجشنبه نهم آذر با مراسم افتتاحیه‌ای که در ساعت 9 صبح در شهر همدان برگزار می‌شود، به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =