وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتبال مهیا می‌کنیم تا ملی‌پوشان بتوانند با قدرت قهرمان آسیا شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی فردا (سه‌شنبه) پرسپولیس و السد قطر گفت: پرسپولیس علی‌رغم مشکلاتی که با آن مواجه بود تاکنون بسیار خوب عمل کرده است. امید است این تیم با حمایت هواداران پرشور حاضر در ورزشگاه آزادی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی در ادامه به شرایط تیم ملی فوتبال بزرگسالان نیز اشاره کرد و گفت: رقابت‌های سخت جام ملت‌های آسیا پیش روی تیم ملی است. بهترین شرایط را برای این تیم مهیا می‌کنیم تا ملی‌پوشان بتوانند با قدرت قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

سلطانی‌فر در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی پرشین فردیس که امروز دوشنبه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی با اشاره به اقدامات بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های ورزشی در البرز اظهار کرد: وضعیت سرمایه گذاری بخش خصوصی برای گسترش فضاهای ورزشی کشور از جمله استان البرز روند رو به رشدی داشته است.

وی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح چند پروژه ورزشی در البرز هستیم که اجرای آن را بخش خصوصی به عهده داشته و این نشان می‌دهد مردم برای ورزش ارزش قائل هستند و بخش خصوصی با توجه به این رغبت به سرمایه گذاری در این بخش ورود پیدا کرده است. البته مسئولان کلان استان البرز هم حمایت مناسبی از سرمایه گذاران بخش خصوصی داشته‌اند که همین امر انگیزه مضاعفی برای اجرای پروژه‌های مختلف در آنها ایجاد کرده است.

وی توضیح داد: البرز در سایر حوزه‌ها مثل صنعت و کشاورزی نیز با استقبال مناسب سرمایه‌گذاران مواجه بوده که این نشان دهنده پتانسیل این استان در حوزه‌های مختلف است. امیدواریم به روزهایی برسیم که با تشویق دولت و با امتیازهایی که به بخش خصوصی می‌دهد، بتوانیم شاهد سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف باشیم که این امر در نهایت به کاهش هزینه کرد دولت منتهی می‌شود.

سلطانی‌فر ابراز کرد: امسال منابع عمومی کشور با محدودیت مواجه است ولی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب، از هفته دولت تاکنون در هر ۱۴ روز یک پروژه مهم از جمله استادیوم‌های ورزشی، سالن‌های سرپوشیده، پیست‌های دوومیدانی و ... را در کشور به بهره برداری رسانده‌ایم. در آینده نزدیک هم چند پروژه ورزشی دیگر مثل پیست دوچرخه سواری کرمان و استادیوم بزرگ فولاد اهواز را افتتاح می‌کنیم.

وی همچنین گفت: ورزشکاران از ابتدای سال تاکنون در رویدادهای مختلف نتایج خوبی گرفته‌اند که کسب ۶۲ مدال در سال جاری برای اولین بار بعد پیروزی انقلاب نتیجه کمی نیست.


256 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =