در تعطیلات نوروزی: یک میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های همدان دیدن کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از تاریخ 28 اسفندماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه امسال یک‌میلیون و 298 هزار نفر از جاذبه‌های کهن شهر ایران"همدان" بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی مالمیر، از بازدید یک میلیون و 300 هزارگردشگر ومسافرنوروزی ازاماکن گردشگری استان همدان در نوروز سال 97 خبر داد و افزود: افزایش جالب توجه نسبت به سالهای قبل درحالی اتفاق افتاد که اولا درتاریخ همدان این حجم مسافردرایام نوروز بی سابقه بوده واز طرفی معمولا ایام نوروز به علت سردی هوا، همدان چندان مورد اقبال گردشگران ومسافرین نیست.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری روند افزایشی حضور مسافرین بیش از هرچیز به علت بحث مهم رویداد همدان 2018 است.

مالمیر اظهار داشت: در دو ماه اخیر همه دستگاهها اعم از دولتی وخصوصی تمام توان خود را برای معرفی جاذبه های گردشگری همدان بکارگرفته و به شکلهایی مختلف همدان را معرفی کردند، که یک نمونه از آن پخش کلیپ ها ومستند هایی از جاذبه های شهر همدان ازشبکه های سراسری وفضاهای محیطی تهران وکلان شهرها وحتی استفاده ازظرفیت فضای مجازی است.

لازم به ذکر است، استان همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده و در این سال میزبان وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی و بیش از 500 عضو وابسته به سازمان جهانی گردشگری خواهد بود، تاکنون برای این رویداد بین المللی 120 میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 766984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =