ایسنا نوشت: نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «لایحه منع خشونت علیه زنان هفته آینده تقدیم مجلس می شود» گفت که طبق اظهارات معاون رئیس‌جمهور در امور زنان در مورد این لایحه جای نگرانی وجود ندارد.

سیده فاطمه ذوالقدر گفت: در پی ابراز نگرانی فعالان زن نسبت به لایحه منع خشونت علیه زنان و حذف موادی از این لایحه، من با خانم ابتکار در این رابطه مذاکره کردم و ایشان گفتند که مواد قانونی و ضروری لایحه از نظر محتوا و کیفیت حفظ شده و لایحه خاصیت خود را دارد.

وی افزود: طبق گفته‌های خانم ابتکار معاونت زنان در تمامی جلساتی که در قوه قضائیه برای بررسی این لایحه برگزار شده، حضور داشته است و موارد حذفی لایحه مربوط به تشابه قوانین یا تکرار برخی مواد بوده است تا کار رسیدگی مربوط به لایحه زودتر انجام شود.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه «طبق گفته‌های خانم ابتکار خاصیت لایحه از بین نرفته است» اضافه کرد: قرار است این لایحه هفته آینده تقدیم مجلس شود.

نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت که در صورتی که لایحه ارائه شده از نظر فراکسیون زنان دچار کم و کاستی باشد نسبت به ارائه پیشنهادات جهت اصلاح آن اقدام خواهیم کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =