سرمربی پرسپولیس گفت که تیمش در سال آینده قوی‌تر از امسال خواهد بود.

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز سه‌شنبه تیمش درباره مصاف با سپیدرود رشت، گفت‌: این آخرین بازی ما است و دوست داریم این بازی را با برد به پایان برسانیم. می‌خواهیم به بهترین نحو لیگ را تمام کنیم. تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌ایم و می‌خواهیم این بازی را پیروز شویم تا جشن‌مان شادتر شود و مردم خوشحال‌تر شوند. انتظاردارم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند و از جشن قهرمانی نهایت لذت را ببرند.

او در پاسخ به این سوال که جای چه کسانی در قهرمانی پرسپولیس خالی است؟ اظهار کرد: همه آن‌هایی که باید باشند، دوست داریم که باشند. دوست داریم همه با هم جشن بگیریم. می‌خواهیم همه با هم در کنار هم برای این قهرمانی که لیاقتش را داشتیم حاضر باشیم جشن بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه‌هایش برای این تیم در فصل آینده اظهار کرد: ما ترسی برای سال آینده نداریم و از سال گذشته قوی‌تر خواهیم بود. برخی از بازیکنان به برنامه ما اضافه می‌شوند و به سطحی که باید برسند خواهند رسید. عالیشاه به تیم برگشته و از رسن هم انتظار داریم که به سطحی که هست برسد. این مساله برای همه بازیکنان وجود دارد و البته کار ساده نخواهد بود. کاملا خوشبینم و از هیچ کس و هیچ چیزی نمی‌ترسم.

او در پاسخ به سوالی درباره داوری علیه پرسپولیس و این که آیا این داوری‌ها به نظرش عمدی است؟ گفت: این را از کمیته داوران بپرسید. همه اشتباه می‌کنند و من این را درک می‌کنم. خودم مخالف ویدئوچک هستم چون اشتباه بخشی از ورزش است اما عجیب است که بیش‌تر این اشتباهات متوجه پرسپولیس می‌شود.

برانکو در پاسخ به پرسشی درباره انتقادات از پرسپولیس بابت دو باخت اخیر این تیم و این که به نظرش آیا این انتقادات مغرضانه نیست؟ گفت: بله مغرضانه است. همیشه انتقادات و نارضایتی خواهد بود و آدم‌های ناراحت همیشه هستند اما ما راه خود را می‌شناسیم و خود را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. از این سوال‌تان ممنونم اما این مسائل همیشه وجود دارد.

وی درباره محسن مسلمان اظهار کرد: من نمی‌دانم موضوع چیست. مسلمان بازیکن پرسپولیس است مثل سایر بازیکنان. بازیکنانی بازی می‌کنند که من تشخیص می‌دهم بهتر از بقیه هستند چون می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند. نمی‌دانم مشکل کجاست. من هیچ مشکلی با بازیکنان ندارم. بخش کاری که به من مربوط می‌شود آنگونه‌ای خواهد بود که من می‌گویم. بخشی که مربوط به دیگران است را آن‌ها تعیین می‌کنند که چگونه باشد.

سرمربی پرسپولیس در پایان و در واکنش به سوالی درباره اظهارات وینفرد شفر و این که او گفته موفقیت‌های استقلال در آسیا نقل رسانه‌های اروپایی است گفت: ما موفقیت‌های‌مان در لیگ ایران است و طبیعتا موفقیت در لیگ ایران مهم است. ما در ایران و آسیا بهترین نتایج را گرفته‌ایم. نمی‌دانم شفر چه می‌گوید. ولی می‌دانم که در کرواسی فقط درباره پرسپولیس صحبت می‌کنند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =