ظهر امروز شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه طرحها وپروژه های نیمه کاره زیادی از زمان شهردار پیشین باقی مانده است، گفت: بسیاری از این طرحها اصلا ضرورت نداشته یا کارشناسی نشده آغاز شده اند با این وجود کلیه طرح ها در مرحله بازنگری هستند تا زمان اولویت شان فرابرسد و ان شالله بر اساس ضرورت اجرا شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی افزود: البته منکر زحمات و اقدامات برجسته دوره ی پیشین نیز نیستیم و اعلام می کنم میراث دار خوب و بد گذشته هستیم.

وی در خصوص کنترل ترافیک نیز ادامه داد: طرح جامع ترافیک شهر خرم آباد توسط شهرداری در مرحله بهره برداری میدانی و مشاوره است که نقاط هدف شناسایی شده ولیکن پدیده ترافیک فقط متوجه شهرداری نیست و گاه در ایجاد آن سایر دستگاه های مختلف مانند فرمانداری،نظام مهندسی و راهنمایی و رانندگی نیز مقصرند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در شهرداری پایبند به شورای ترافیک و مصوبات طرح جامع هستیم و محدوده شهری تا پل آیت الله کمالودند و حومه پارک کاسیت تعریف شده است، ابراز داشت: تصادف اخیر دو دانشجو در ورودی شهر خرم آباد نیزخارج از شهر بوده که راهداری نیز در جریان بوده و علی رغم اظهارات فوری و احساسی برخی منابع که شهرداری را مقصر دانستند، علت این تصادف شخصی و از جانب راننده مشخص شده است.

رشیدی در راستای کاهش ترافیک منطقه ساحلی، احداث پل به جای پلهای موقت، ساخت دو دستگاه پل در سطح رودخانه شهر خرم آباد و احداث چند روگذر تقاطعی در این مسیر را از طرح های ضروری عنوان کرد.

وی در راستای کاهش تردد عابرین در سطح شهر نیز با توجه به  میزان تردد نیز آسفالتسازی محله های مطهری، خیابان امام ، علوی و مطهری را ضروری عنوان کرد.

گفتنی ست: شهردار خرم آباد وقفه فعالیت شهربازی کیو خرم آباد را نیز مربوط به بحث حقوقی خاص بین سازمان پارکها وپیمانکاران عنوان کرد و گفت: اختلافاتی بین خود پیمانکاران نیز وجود دارد که به احتمال قوی با مشارکت بخش خصوصی تا پیش از شروع فصل تابستان مجددا راه اندازی خواهد شد.

رشیدی در پایان یادآور شد: ما مجموعه شهرداری اعتقاد داریم، از پاکبان گرفته تا اعضای شورا و من خدمتگزار می توانیم مشکلات را پشت سر گذاشته و خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم کما اینکه در ستاد نوروزی امسال نیز این توانایی را اثبات کردیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =