فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات رفع تصرف نیروهای این یگان در 2 مورد عملیات در نخستین ماه سال جاری خبر داد و گفت: نتیجه این عملیات، خلع ید و رفع تصرف بیش از 4 هکتار به ارزش بیش از 41 میلیون ریال بوده است.

سرهنگ منصور خسروی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این یگان طی یک ماه اخیر اظهار کرد: با اجرای عملیات حفظ و حراست از عرصه ها، در 78 مورد از تصرف بیش از  333 هکتار جلوگیری شده است. وی با اشاره به توقیف 19 دستگاه از ماشین آلات و ادوات تخریب اراضی ملی و  طبیعی استان زنجان تعداد گزارش های وصولی مردمی در فروردین 97 را  153 مورد اعلام کرد. خسروی با بیان اینکه در این مدت 19 مورد پرونده مربوط به ماده 55 به ثبت رسیده است، مساحت پرونده های تنظیمی در مراجع قانونی را بیش از 54 هکتار  عنوان کرد.

وی از اخراج ورود 250 واحد دامی غیرمجاز به عرصه ها در یک ماه اخیر در دو عملیات مجزا توسط نیروهای این یگان خبر داد و گفت: تعداد نفرات بازداشتی برای حفظ و حراست از اراضی ملی و طبیعی استان زنجان در نخستین ماه سال جاری 5 مورد بوده است.

وی با عنوان اینکه یک ماه اخیر یک مورد عملیات اطفا حریق گزارش شده است، ابراز کرد: متاسفانه 32 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان در نخستین ماه زمستان در آتش سوخت.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =