روس‌ها ایستاده مردند/ کروات‌های خسته با شانس رسیدند به ۴ تیم برتر

آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛درست مثل معجزه. سوچی شب عجیبی را سپری کرد. بازی حساس روسیه و کرواسی برای انتخاب چهارمین تیم مرحله نیمه نهایی برگزار شد و تماشاگران روس داشتند رویای‌شان را از روی سکوها می ساختند.

یک تیم چند ده میلیون و یازده نفری که اقلا ۵۰ هزار تایی از آنها یک پارچه فریاد بودند. خیلی زود آنها به آسمان ها پرواز کردند. چریشف همان ابتدای بازی با شوتی استثنایی تا قبل از دقیقه ۳۵ روس ها را پیش انداخت.

این اما پایان مسابقه نبود. بازیکنان تیم پرستاره کرواسی دوست نداشتند بازی را ببازند. آنها فشار آوردند. مانژوکیچ پاس گل داد و کاراماریچ عالی گل زد. با این گل تا پایان ۹۰ دقیقه نتیجه حفظ شد.

در نیمه اول وقت های اضافه روی یک کرنر، ویدا خیلی ساده دروازه روس ها را باز کرد. ورزشگاه خاموش شد. دنیا روی سر روس ها خراب شد. مربی داشت سکته می کرد. این قدر از سکوها خواست شور دهند، بازیکنانش را ترغیب کرد و انرژی گذاشت تا بالاخره تیمش گل زد. یک گل زیبا . فرناندز بازی را با ضربه سر مساوی کرد. 

کار کشید به پنالتی‌ها.

روس ها می خواستند یکی از ۴ تیم باشند اما همان ضربه اول کارشان سخت شد. پنالتی اول را سوباچیچ ساده از حریف روس گرفت.

ولی آکینفیف روس هم نیامده بود که بازنده باشد.

او رویایی پنالتی کواچیچ را گرفت. شوک اما با فرناندز به روس ها داده شد. زننده گل مساوی پنالتی اش را بیرون زد. سکوت مرگبار در سوچی حاکم شد. مودریچ خیلی شانسی پنالتی اش را گل کرد. آکنفیف توپ را گرفته بود اما بدشانسی آورد.

برای روس ها تماشای پنالتی ها سخت بود. چشم های‌شان را بسته بودند. ویدا توپش را گل کرد . کرواسی برای بردن بازی نیاز داشت این توپ پنجم گل نشود اما گل شد. 

کوزیایف گل کرد و حالا جدال بین راکیتیچ بود با آکینفیف. راکیتیچ کسی نبود که پنالتی از دست دهد. دنیا روی سر روس ها خراب شد. کرواسی به جمع ۴ تیم برتر مسابقات رسید. روسیه در عین شایستگی با جام وداع کرد و انگلیسی ها خوشحال بودند که به خسته ترین کرواسی مسابقات می خوردند.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =