فارس نوشت: مدیر گروه اجتماعی شبکه سه نسبت به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها درباره وجوه دریافتی از مؤسسه ثامن‌الحجج توسط مجری این شبکه واکنش نشان داد.

ناصر کریمان  در پاسخ به این سوال که آیا مجری این شبکه، خارج از عرف برنامه‌سازی و ساختار شبکه سه از موسسه لغو مجوز شده ثامن‌الحجج پولی دریافت کرده است، اظهار داشت: موضوع احسان علیخانی به عنوان تهیه‌کننده و چندین عنوان برنامه ساخته شده، یک کار مشترک و اسپانسری بوده و همه موارد در چارچوب و ضوابط مشخص صورت گرفته است.

کریمان تاکید کرد: این موسسه حدود ۵۰۰ شعبه داشته و در حال فعالیت بوده است؛ اینکه بعدا دچار آسیب شده و جلوی فعالیت آن گرفته شده؛ داستان دیگری است.

وی افزود: پس از لغو مجوز، مجوز پخش تبلیغات آن در تلویزیون هم گرفته شد، احسان علیخانی صرفاً با معرفی مجموعه سیما،کاری را انجام داده و این‌ها با نظارت و کنترل شبکه بوده است، کما اینکه مراجع ذی صلاح هم نسبت به این قضیه اطلاع پیدا کرده‌اند، پس به نظر می‌رسد این شتابزدگی در قضاوت و انتشار خبر ناقص، بیشتر یک کار ژورنالیستی و رسانه‌ای است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پایان گفت: شخص احسان علیخانی و همچنین سازمان صداوسیما پیگیر مطلب منتشر شده از طریق مراجع قضایی هستند و قطعاً تا شفاف‌شدن دقیق ماجرا دست از پیگیری بر نخواهند داشت.

به گزارش فارس، روزنامه شرق روز گذشته در گزارشی با تیتر «ردپای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج» نوشته بود: ثامن‌الحجج به مجری معروف دیگر تلویزیون «ا.ع» هم بی‌توجه نبوده و به حساب او هم سه میلیارد تومان در قالب هزینه تبلیغات واریز کرده است.

این گزارش بازتاب بسیاری در فضای مجازی مجازی داشت و با انتقادهای متعدد از سوی کاربران مواجه شد.

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    7 0
    خوب گفتی حرف دل یک ملت فقیر بی پارتی این است
  • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    4 0
    همین رشوه ها و دزدی هاست که باعث میشه در چند ما ارزش پول یک کشور نصف بشه
  • ی. الف DE ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
    2 0
    با سلام. من نمی نویسم. اما. اما نوشته های کامنت گذاران، خود نشانی از عمق بحرانی است که معاونت سیما مسبب اصلی آن است.
  • بازنشسته دولت A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    0 0
    متاسفانه ماخودمون این سلبریتی هاروبزرگشون میکنیم وباعث میشیم امثال این موسسه پول میلیاردی به حسابشون واریزکنن درحالی که این پولهامتعلق به سپرده گزاران بدبخت بوده که چوب حراج بهش زدن واقعامتاسفم