ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه اختلالات روابط یکی از مشکلات خانواده در ایران و جهان است که نمی توانند با هم گفتگو کنند، گفت: زمان گفتگو طی یک دهه از دو ساعت به 20 دقیقه در شبانه روز رسیده است که در بسیاری از اوقات به سوتفاهم یا تنش می انجامد.

معصومه ابتکار در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان، با بیان اینکه کارآمدی، بزرگترین امتحان ما دراین دوره است تا دولت بتواند پاسخگویی، شفافیت، مقابله با فساد و اثربخشی لازم را داشته باشد، اظهار کرد: ماده 102 و سیاست های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه خانواده بحث مهمی است. جامعه سالم، جامعه ای است که یک خانواده بانشاط، شکوفا و پایدار باشند و روابط آنها براساس احترام متقابل، تفاهم و مسائل عاطفی شکل گیرد تا احساس امنیت داشته باشند.

وی گفت: اختلالات روابط یکی از مشکلات خانواده در ایران و جهان است که نمی توانند با هم گفتگو کنند، زیرا یا زمان و یا مهارت برای گفتگو ندارند، هم‌چنین زمان گفتگو طی یک دهه از دو ساعت به 20 دقیقه در شبانه روز رسیده است که در بسیاری از اوقات به سوتفاهم یا تنش می انجامد.

معصومه ابتکار

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: در آموزش و پرورش و دانشگاه کمتر به مهارت های زندگی پرداخته ایم و مهارت و آموزش شنیدن و نحوه گفتن نداریم، بنابراین گفتگوی ملی خانواده در شهرستان ها را آغاز کرده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و ملت به خوبی اجرا شود.

45231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =