برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی تشکل های مردم نهاد در خرم آباد

دومین دوره کارگاه آموزشی تشکل های مردم نهاد غرب کشور با محوریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در محل هتل رنگین کمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در همین راستا معاون گردشگری استان ضمن اشاره به برخی از پتانسیل های موجود در استان، بیان داشت که نقش مهم تشکل های مردم نهاد در حفظ،حراست، شناساندن وجلب مشارکت های اجتماعی در جهت توسعه گردشگری نقشی مهم و انکار ناپذیر است.

دیانوش چراغی گفت،تشکل های همکار با میراث‌فرهنگی با توجه به فعالیت در حوزه های مختلف می توانند به عنوان بازویی در کنار این اداره‌کل توانمندی های خود را به معرض نمایش گذارند.

در ادامه آقای جوادیه به عنوان یکی از بهترین اساتید کشور در زمینه وظایف و اهم فعالیت های تشکل ها مطالبی را به حاضرین ارایه کردند.

همچنین یعقوب دالوند مسئول تشکل های مردمی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ضمن خیر مقدم به حاضرین از حضور کم رنگ سایر استانها در دومین دوره از کارگاه های آموزشی تشکل ها انتقاد نموده و خواستار جدی تر گرفته شدن نقش سمن ها شد.

لازم به ذکر است:کارگاه آموزشی تشکل های مردمی غرب کشور با موضوع مبانی توسعه گردشگری هم اکنون در حال برگزاری است و تا بعدازظهر فردا ادامه دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =