سری جدید «کافه فیلم» با اجرای اکبر نبوی که از امشب پنجشنبه ۲۶ بهمن روی آنتن می‌رود به «سینما سینماستِ» ضیاءالدین دری می‌پردازد که داستان جست‌وجوی رضا کیانیان در نقش کارگردان برای پیدا کردن بازیگر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از اتمام پخش دو سری از برنامه «کافه فیلم» با اجرای محمد صادقی و امید روحانی، سری سوم این برنامه از امشب پنجشنبه ۲۶ بهمن، به تهیه‌کنندگی سعید بشیری با اجرای اکبر نبوی، منتقد و نویسنده سینمایی روی آنتن می‌رود.

در نخستین قسمت از سری جدید برنامه، سیدضیاءالدین دری، مهمان برنامه است و درباره فیلم «سینما سینماستِ» این کارگردان، گفت‌وگو خواهد شد.

فیلم «سینما سینماست» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی ضیاء‌الدین دری در سال ۱۳۷۵ ساخته شده است و پیش از بخش گفت‌وگوی «کافه فیلم» پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره یک کارگردان سینما با بازی رضا کیانیان است. او بعد از جست‌وجوی بسیار ماندانا را برای ایفای نقش اول فیلم خود در نظر می‌گیرد؛ اما خانواده ماندانا با بازی او در فیلم مخالف هستند و این مخالفت‌ها ماجراهایی می‌آفریند.

رضا کیانیان، مریم مقدم، یاسمین ملک‌نصر، بهناز جعفری، کوروش تهامی، محمدرضا شریفی‌نیا و... از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سری سوم برنامه «کافه فیلم» به کارگردانی عباس یوسفیان پنجشنبه‌ شب‌ها ساعت ۲۱:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود و تکرار آن ساعت‌ پنج صبح و ۱۳ روز بعد خواهد بود.

57242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 755085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =