۰ نفر
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۷

گلزن پرسپولیس در دیدار با نود ارومیه در گفت‌وگو با فرهیختگان درباره این بازی و بازی مهم این تیم با السد قطر صحبت کرد.

بازی سخت پرسپولیس مقابل 90ارومیه با تک گل محمد انصاری برای سرخ‌پوشان به پایان رسید تا تیم برانکو راهی مرحله بعدی جام حذفی شود. طبق پیش‌بینی‌ها، بازی سختی برای پرسپولیس بود اما بیشتر از هر چیزی این موضوع به چشم می‌آمد که سرخ‌پوشان نگران بازی با السد قطر هستند اما در نهایت مدافع با اخلاق پرسپولیس گلزنی کرد و تیمش را به مرحله بعد رساند. گفت‌وگو با محمد انصاری را در ادامه می‌خوانید.


با گل خودت به داد پرسپولیس رسیدی!

در آن صحنه فکر نمی‌کردم توپم تبدیل به گل شود اما از طرفی هم به نیت گل شوت زدم که خوشبختانه این توپ تبدیل به گل شد و بازی را بردیم. البته واقعا همه بچه‌ها زحمت کشیدند و این گل حاصل تلاش کل بازیکنان و مربیان بود. خوشحالم که با این گل راهی مرحله بعد شدیم.

به نظر می‌آمد بازی راحتی در پیش داشته باشید اما این‌طور نشد.

ما می‌دانستیم که بازی سختی داریم. آقای برانکو بارها با بچه‌ها صحبت کرده بود که این بازی را اصلا و ابدا دست‌کم نگیریم. معمولا چنین تیم‌هایی با ‌انگیزه بسیار زیادی به زمین می‌آیند و دیدید که تیم حریف چقدر دوید.

سیدجلال حسینی از اینکه به پرسپولیس نگاه ملی نمی‌شود گله کرد. با او موافقی؟

به هر حال آقاسید کاپیتان تیم است و او همیشه حرف دل کل تیم را می‌زند. ما بازی حساسی با السد داریم، طبیعی است که باید برای این بازی به پرسپولیس نگاه ملی شود. اگر به فینال برسیم این افتخار برای فوتبال ایران خواهد بود. اگر نتیجه خوب می‌خواهند باید تیم را خوب حمایت کنند و این درخواست زیادی نیست.

فکر می‌کنی پرسپولیس به فینال آسیا می‌رسد؟

ان‌شاءالله این اتفاق رخ می‌دهد و ما با حمایتی که صورت می‌گیرد، السد را شکست می‌دهیم. البته بازی بسیار سختی است اما همه تلاش خودمان را می‌کنیم تا از این بازی سربلند بیرون بیاییم. مشکلات‌مان مجموعه عواملی است که باید برطرف شود. تیم ما نیازمند حمایت بیشتر است تا بتوانیم صعود کنیم.

به نظر می‌آید که تمرکز بازیکنان پرسپولیس بیشتر از بازی با ۹۰ارومیه به بازی با السد قطر بوده؟

در هر بازی تمرکزمان روی همان بازی است و به بازی دیگری فکر نمی‌کنیم. حالا که این بازی تمام شد تمرکزمان روی بازی با السد است که یک بازی ملی و یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر ما است.

پرسپولیس مشکلات زیادی داشت اما حالا در آستانه فینالیست شدن در آسیاست!

خدا را شکر. مجموعه پرسپولیس تلاش زیادی برای موفقیت کرده است. از روز اول صددرصد توان‌مان را در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته‌ایم و همان‌طور که برانکو معتقد بود هدف ما قهرمانی این مسابقات بوده با این وضعیتی که داریم، قرار گرفتن در این جایگاه واقعا خوب است و امیدوارم که به آسیا هم صعود کرده و کار خوب‌مان را تکمیل کنیم.

اینکه خیلی‌ها از حالا پرسپولیس را فینالیست می‌دانند کار شما را سخت‌تر نمی‌کند؟

واقعا این‌طور نیست و نمی‌شود از حالا نتیجه را پیش‌بینی کرد یا گفت چه تیمی فینالیست می‌شود. کسی که فوتبالی باشد نمی‌تواند پرسپولیس را از پیش برنده بداند. کار برای ما و السد سخت است و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و عملکردی که در دوحه داشتیم را در ورزشگاه آزادی هم تکرار کنیم. نتیجه یک بر صفر، نتیجه خیلی مطمئنی در فوتبال نیست و باید همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =