۰ نفر
۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰

ایرنا نوشت: دفتر روزنامه بوستون گلوب در شهر بوستون مرکز ایالت ماساچوست آمریکا پس از ابتکار این روزنامه در انتقاد از ترامپ، تهدید به بمب‌گذاری شد.

یکی از مدیران بوستون گلوب گفت که این روزنامه تهدیدهای بسیاری از طریق تلفن دریافت کرده است. پلیس بوستون به شبکه 7 تلویزیون این شهر گفت که این تهدیدها خیلی جدی نیست، اما پلیس نیروهای خود را در داخل و اطراف ساختمان این روزنامه مستقر کرده است.

روز پنجشنبه 350 روزنامه آمریکایی در واکنش به دشمن خوانده شدن خود از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور در اقدامی مشترک که فراخوان آن از سوی بوستون گلوب داده شده بود، سرمقاله شان را به دفاع از آزادی مطبوعات و حمله به رویکردهای وی اختصاص دادند.

دفتر روزنامه بوستون گلوب

ترامپ روزنامه‌ها و رسانه‌های آمریکا را «دشمن مردم و ناشر اخبار جعلی» توصیف و دهها بار در توئیت های خود انتقادات شدیدی را متوجه رسانه های آمریکایی کرده و آنها را جاعل خوانده است.

بوستون گلوب در فراخوان خود نوشت بود: جایگزین کردن رسانه‌های آزاد با رسانه‌هایی که از سوی دولت کنترل می‌شوند پیوسته از اهداف و اقدامات اولیه دولت‌های فاسد بعد از به قدرت‌ رسیدنشان بوده است. ترامپ به اشاعه این دروغ مشغول است که رسانه‌هایی که حامی سیاست‌های او نیستند، «دشمن مردمند». این حمله بی‌محابا پیامدهای خطرناکی دارد.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =