۰ نفر
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷

ایلنا نوشت: امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی به تماشای یک تئاتر نشست.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در تئاترشهر تبریز، به تماشای نمایش «گوش‌هایم را بشنو» نشست. 

«گوش‌هایم را بشنو» نمایشی به کارگردانی حسین عبداللهی و براساس متنی از علی پوریان است که به موضوع جانبازهای اعصاب و روان می‌پردازد. این اثر به ابعاد پنهان روحی و روانی انسان‌هایی می‌پردازد که در زندگی خود آسیب‌های جدی را متحمل شده‌اند و امروز انعکاس آن وقایع در تک‌تک لحظاتشان نمود دارد.

نمایش «گوش‌هایم را بشنو» نوشته علی پوریان و به کارگردانی حسین اصل عبداللهی از 15 اسفندماه ساعت 17:30 در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز روی صحنه می‌رود و در این اثر ، شهرام خزاریی، قادر رهیف، محمداردوبادی، امیرعبدی، رقیه شادخواه، وحیده صحرانورد، میثم حبیبی و مسعود نیازی ایفای نقش می‌کنند.

حضور امام جمعه تبریز در سالن تئاتر تنها علت شهرت او نیست؛ رویکرد و رفتار مردمی حجت‌الاسلام آل‌هاشم در سال‌جاری پس از انتصاب مورد توجه مردم و رسانه‌ها بوده به طوری‌که تجلیل از نخبگان در بین صلاتین در نماز جمعه و پیگیری مسائل خبرنگاران، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، استفاده از تاکسی، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف‌ دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۶_۲۳-۰۹-۲۸

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =