۰ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: پایداری شبکه برق با استفاده کالای ایرانی محقق می شود.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی مهندس محمد اله داد در جلسه شورای هماهنگی که با حضور مدیران شرکت با شعار حمایت از کالای ایرانی برگزارشد، ضمن تقدیر از تلاش های همکاران ساعی جهت رسیدن شرکت به اهداف از پیش تعیین شده سال ۹۶و کسب رتبه های برتر کشوری شرکت در زمینه های مختلف،اظهار داشت:با تلاش های جهادی وشبانه روزی همکاران پرتلاش شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتي در صنعت برق گام های موثری برداشته شده است.

وی بابیان اینکه صنعت برق یکی از صنایع استراتژیک و بسیار پویاست که نقش اساسی و محوری در تحقق برنامه های توسعه ملی و اقتصادی کشور ایفا می کند بر تسریع در تامین برق صنایع وحمایت از خرید کالای ایرانی تاکید کرد.

مهندس اله دادتصریح کرد: برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد GISدر صنعت برق درسال ۹۶با توفیقات علمی حاصل شده در این کنفرانس با کوشش های همکاران صنعت آب و برق در استان رقم خورد.

وی استفاده بهینه از منابع وتجهیزات و منابع انسانی با توجه به محدودیت های موجود با باز آفرینی شغل و دگرگونی مشاغل ،کاهش تلفات و خاموشی ها وافزایش وصول مطالبات را از جمله برنامه های راهبردی سال جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی استفاده از آموزش های صوتی مدیریتی و سازمانی در سفر های بین شهری را گامی موثر درمدیریت زمان عنوان کرد.

وی بر بازدید از شبکه خیابان های اصلی به صورت پیاده روی و صیانت از حقوق شهروندی و ادبیات فاخر در گفتمان، مکاتبات و اخطارها پیرو ابلاغیه توانیر تاکید کرد.

مهندس اله داد بابیان اینکه بزرگ‌ترین راهبرد خروج از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از کالای ایرانی است ،افزود:باتسهیل و تسریع در تامین برق صنایع و تولید کنندگان داخلی،رونق اقتصادی کشور میسر می شود.

وی خواستاراستفاده بهینه از تجهیزات منصوبه اعم از ترانس ها،کابل ها و تابلوهای کم بار شد.

گفتنی است،در پایان این جلسه معاونین شرکت برنامه های راهبردی معاونت خود را در سال۹۷تشریح کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =