تاکسی آنلاین اوبر سرویس به اشتراک‌گذاری دوچرخه برقی در آلمان راه‌اندازی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، سرویس موسوم به Jump در برلین افتتاح شد تا شاید روابط تیره میان اوبر با دولت‌های اروپایی کم‌رنگ شود.{لینک}

اوبر پس از ممنوعیت برخی سرویس‌های آنلاین خود در آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و بلژیک دست به بهبود روابط با دُوَلِ اروپایی زده تا شاید روابط تجاری‌اش ترمیم شود.

جالب اینجاست که دارا خسروشاهی در حال افتتاح سرویس جدید در برلین بود که بیرون سالن، برخی تاکسی‌داران آلمانی شعار «به خانه‌ات بازگرد» را روی ماشین خود به نشانه اعتراض نصب‌کرده بودند.

خسروشاهی، مدیر اجرایی اوبر، در مراسم افتتاحیه درحالی‌که با یکی از دوچرخه‌های برقی قرمزرنگ روی سِن آمده بود؛ اعلام کرد بسیار بد در آلمان شروع کرده‌اند ولی امیدوار است با سرویس جدید جامپ بتوانند روابط را با دولت آلمان بهبود بخشند.

اوبر از سال 2014 بدین سو با استراتژی تهاجمی وارد اروپا شد که این کار باعث اعتراض سندیکای تاکسی‌داران در این قاره شد و درنتیجه بسیاری از دادگاه‌های محلی علیه اوبر رأی خود را صادر کردند تا جایی که فعالیت اوبر در شهر بزرگی مانند لندن به حالت تعلیق درآمده و در آلمان نیز فقط در مونیخ و برلین سرویس می‌دهد.

سرویس به اشتراک‌گذاری دوچرخه برقی در سان‌فرانسیسکو و واشنگتن فعال بوده و قرار است تا پایان سال به‌طور کامل در برلین عملیاتی شده و در سایر شهرهای اروپایی نیز راه‌اندازی شود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    0 1
    در کشور بنز و بی ام دبلیو . دوچرخه ی برقی آخه آقای اوبر؟