مهر نوشت:رئیس دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی اهواز گفت: دانشگاه لوله سازی اهواز تنها دانشگاهی است که دانشجویان در جوار صنعت به تحصیل می پردازند و برای بازار کار توانمند می شوند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی اهواز گفت: دانشگاه لوله سازی اهواز تنها دانشگاهی است که دانشجویان در جوار صنعت به تحصیل می پردازند.

علی خنیفر، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لوله سازی اهواز گفت: این دانشگاه سال 1391 با مجوز وزارت علوم تحقیقات و فناوری شروع به کار کرد. این مرکز اولین مرکز آموزشی است که در جوار صنعت تاسیس شد و بزرگترین مرکز در استان و کشور است که در جوار صنعت در حال آموزش عالی به دانشجو است.

خنیفر افزود: اکنون در حدود 4 هزار دانشجو در حال تحصیل و بیشترین تعداد مدرسان در حدود 200 مدرس در 22 رشته در دو سطح کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه مشغول به تدریس هستند.

وی اظهار کرد: دانشجویان می توانند در این مرکز در تاریخ های 22 و 29 مرداد بدون کنکور در سایت سنجش انتخاب رشته و ثبت نام کنند. از دیگر مزایای این دانشگاه، دانشجو در محیط کار آموزش می بیند و به راحتی کار را یاد می گیرند و برای بازار کار توانمند می شوند. همچنین در بین شهریه های دانشگاه ها؛ دانشگاه های علمی کاربردی کمترین شهریه را دریافت می کند و وام و تخفیف های مختلفی را نیز در نظر می گیرد.  

رئیس دانشگاه علمی کاربردی لوله سازی اهواز همچنین توضیح داد: به دانش آموختگان وام 50 میلیونی با سود دو درصد پرداخت می شود. بعد از فارغ التحصیلی نیز در همه دانشگاه های کشور و حتی خارج کشور می توانند ادامه تحصیل دهند و مدرکشان قابل ترجمه است.

خنیفر افزود: این مرکز به کارگاه های مکانیک برق، جوش و سایت کامپیوتر مجهز است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =